Sovende Panda Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 City hadde meir struktur i laget i 2. omgang og det var ein jevn og nokså kjedelig 2. omgang. Men er glad for at Premier League endelig er i gang Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 Jeg ser ingen grunn til å ikke gi Joe Hart enten 9 eller 10 på spillerbørsen. Gjorde i grunn ingen tabber med unntak av et par utspark, men det er bagateller. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 West Ham: West Ham: Green, Reid, Tomkins, Upson, Ilunga, Parker, Kovac, Noble, Faubert, Boa Morte, Cole Subs: Stech, Gabbidon, Spector, Barrera, Piquionne, Sears, Diamanti Aston Villa: Friedel, L. Young, Dunne, Clark, Warnock, Albrighton, Petrov, Milner, Downing, A. Young, Carew Subs: Guzan, Weimann, Lichaj, Bannan, Reo-Coker, Beye, Heskey Hitz ute i 4-6 uker Bare Reid stiller fra start av de nye signeringene for West Ham. Håper på et flott inhopp av Barrera. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 Grattis til Downing med årets første mål. Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 Hart > Green At Capello ikke så det er utrolig. Lenke til kommentar
Chicharito Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 Litt av en tabbe av Tim Howard der Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 Inni h* så ræva. West Ham er værre enn ifjor jo! Tomkins forferdelig, Green med shaky start, Boa Morte og Faubert ræva kanter... Toppes med et offsidemål til Villa... Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 (endret) haha, awesome. Blackpool leder! Edit: Bildene er krystallklare på samtlige kanaler, men virker som at lyden ikke stemmer helt. Mye skurring og hakking på nesten alle 6 kampene. Endret 14. august 2010 av Hille Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 (endret) Hottentott vs Shitty var vell vert å se, lenge siden jeg har sett en så bra 0-0 kamp. Det er litt satt på spissen og alt det der, men litt fancy at Blackpool topper PL for øyeblikket Endret 14. august 2010 av guttorm Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 ALTIBOX: Er det noen flere som har problemer med å se målene som popper opp fra de andre kampene? Jeg trykker på den blå knappen. Det virket da jeg skulle se Villa og Blackburn sitt mål, men det gikk ikke da jeg skulle se Blackpool sitt mål. Noen som opplevde det samme? Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 Hottentott vs Shitty var vell vert å se, lenge siden jeg har sett en så bra 0-0 kamp. Det er litt satt på spissen og alt det der, men litt fancy at Blackpool topper PL for øyeblikket Eller ikke? Både Aston Villa og Blackburn er over dem Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 ALTIBOX: Er det noen flere som har problemer med å se målene som popper opp fra de andre kampene? Jeg trykker på den blå knappen. Det virket da jeg skulle se Villa og Blackburn sitt mål, men det gikk ikke da jeg skulle se Blackpool sitt mål. Noen som opplevde det samme? Samme problem her. Virker som det er litt tekniske problemer overalt på første dag med PL. Litt skuffende at ikke TV2 viste målene direkte på hovedkanalen. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 ALTIBOX: Er det noen flere som har problemer med å se målene som popper opp fra de andre kampene? Jeg trykker på den blå knappen. Det virket da jeg skulle se Villa og Blackburn sitt mål, men det gikk ikke da jeg skulle se Blackpool sitt mål. Noen som opplevde det samme? Har ikke fungert på noen av målene. I tillegg så ble den popupen hengende på skjermen i noen minutter. Klikker jeg blå får jeg opp et testbilde som sier Mediahuset HD. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 Ok, bra det ikke bare er problemer her da Men ja, det er skuffende at TV2 ikke viser målene direkte på hovedkanalen. Btw, for å få popupen vekk, bare bytt til livesenterkanalen (eller hvilken som helst kanal bortsett fra TV2 BPL-kanalene) og tilbake igjen, så er den borte. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 For et frispark mål av davy jones i wolves -stoke. Fantastisk Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 Haha, 2-0 til Blackpool! 1 Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 Wolves i slaget. To fine mål nå. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 Herlig av Petrov. Nydelig innlegg av Young. Fortjent 2-0 ledelse. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 Sitter med Ebanks drakta og jubler som en gal. Se opp Chelsea, United og resten av pakket, vi tar Gullet. 1 Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 Nå funker det å se målene her hos meg Gøy når systemet virker! Å fyttihelvete for et mål av Jones på 1-0 til Wolves!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå