Xanman Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 City ser overraskende svake ut, men med Hart i mål blir det ikke lett å score mot dem. Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 Utrolig at Spuds ikke leder. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 Om jeg ikke skriver på noen minutter nå så har jeg daua.. Nervene holder ikke lengre nå.. Lenke til kommentar
Jonas2k Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 Utrolig at Tottenham ikke leder! Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 Haha så sykt dette er jo fantastisk Sier ikke nei takk til uavgjort heller. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 VM kan ikke måle seg med verdens beste liga. Fyfaen så herlig det er å se PL igjen. Fantastisk tempo og nerve i denne kampen. 4 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 City sliter med å spille sammen, gi dem et par kamper slik at de blir kjent med hverandre blir det bedre. Alsaker og Bergdølmo er jo så anti-city som det er mulig. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 City sliter med å spille sammen, gi dem et par kamper slik at de blir kjent med hverandre blir det bedre. Alsaker og Bergdølmo er jo så anti-city som det er mulig. Det kan godt være, men det er Petter Myhre som kommenterer. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 Bale er f'en meg klasse. Skaper alt! Synd for han at Hart er enda villere. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 City sliter med å spille sammen, gi dem et par kamper slik at de blir kjent med hverandre blir det bedre. Alsaker og Bergdølmo er jo så anti-city som det er mulig. Det kan godt være, men det er Petter Myhre som kommenterer. Ah, sorry. Skrev feil. Mente Petter Myhre selvsagt. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 Fantastisk jobbing av Crouch. Lenke til kommentar
Sir Zu Zwat Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 Liker det jeg ser av Spurs. Angrepsvillig og til tider utrolig fin fotball. Lenke til kommentar
stonebro Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 Jeg ser på TV2 PL HD .. hvorfor er det reklame? 2 Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 Eneste på Shitty som leverer er Hart, Toure og Tevez. Lenke til kommentar
GBD Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 Liten fun fact at tre av fire i studio er Tottenham-fans. Morten Langli holder etter sigende med Liverpool. Lenke til kommentar
Sovende Panda Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 City er heilt forferdelig å sjå på. Ingen struktur mellom forsvar- og midtbaneleddet. Det virker som Mancini bare har gitt spelarane roller og ikkje drillet taktikken. I det offensive er det total forvirring. Ingen veit kor ballen skal gå. Det blir impulsivt. Og med spelarar som ikkje kjenner kvarandres spelestil ender det i kaos. Spurs har fantastisk struktur i det defensive. Det er god balanse mellom forsvar og midtbane. Dei er veldig samspelte offensivt og gjør det veldig bra med å skape sjanser. Bare ein 23-år gammel målvakt som hindrer Spurs fra ein stor ledelse. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 Hvordan bør Tottenham åpne neste omgang? Ta ut Lennon og sette inn Giovani kanskje? Føler at veldig mye skjedde på Bale sin side. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 Tottenham har vært veldig gode så langt, de kunne fort ledet med en del mål hadde det ikke vært for Hart som står som en gud. Veldig fin fotball fra Tottenham også. De spiller nøyaktig slik jeg liker det. Liker lag som går rett i angrep istedenfor å bygge opp med uendelige mengder av unødvendige trekk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå