Old Game Skrevet 27. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2010 Rafael er også med i den troppen. Sier ikke rent lite. Vil dere har underholdning? Vel, se denne: http://www.youtube.com/watch?v=ODcksKw4qOg part 2: http://www.youtube.com/watch?v=ueqRY_SE5bw&feature=related .. Og resten finner dere selv. Eric the king - PL's største entertainer. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 Liverpool-supportere: hvordan tror dere laget deres vil se ut neste uke? RvP og Cesc er sannsynligvis ikke tilbake for vår del, og Nasri skal spille treningskamp mot Mexico bare noen få dager før. Hvis vi ikke henter noen nye spillere tipper jeg vi stiller slik: Lukasz Fabianski Bacary Sagna - Laurent Koscielny - Thomas Vermaelen - Gaël Clichy Jack Wilshere - Alex Song - Abou Diaby Theo Walcott - Marouane Chamakh - Andrei Arshavin Ikke helt optimalt, men jeg er fortsatt optimistisk. Dessuten kan det være at Wenger bløffer og at både Cesc og RvP er klare. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 Reina Johnson - Carragher - Skrtel - Aurelio Kuyt - Gerrard - Masche - Jovanovic - Cole - Torres Tror det kan bli noe sånn. Kan være Maxi spiller eller Insua gjør det. Tror likevel at Aurelio og Jovanovic blir å starte fordi at de har spilt mer i treningskamper, og Roy virker å prioritere de to i første ligamatch. Hodgson gikk ut å sa at Masche kunne fort starte mot dere så lenge han ikke er blitt plukket opp av Inter. Hvis ikke han spiller så håper jeg at Aquilani starter. Gleder meg ubeskrivelig mye til ligastart. Skal se alt av kamper, lørdagen om en uke blir som våkne på julaften når man var guttunge. Gooners - Liverbirds tror jeg blir en av de beste kampene i 1. ligarunde på mange år. Er likevel pessimistisk mtp å få et godt resultat får vår del. Forrige sesong sitter litt for godt ennå. Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 RvP og Cesc blir ikke utelatt selv med en fitness på under 70% prosent. Selv da kan de dominere mot Liverpool. Heller få de utpå mot Liverpool, enn å gjøre de fit mot de dårligere lagene. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 Ubeskrivelig deilig at jeg har fri på lørdagen! Lenke til kommentar
Sovende Panda Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 Reina Johnson - Carragher - Skrtel - Aurelio Kuyt - Gerrard - Masche - Jovanovic - Cole - Torres Tror det kan bli noe sånn. Kan være Maxi spiller eller Insua gjør det. Tror likevel at Aurelio og Jovanovic blir å starte fordi at de har spilt mer i treningskamper, og Roy virker å prioritere de to i første ligamatch. Hodgson gikk ut å sa at Masche kunne fort starte mot dere så lenge han ikke er blitt plukket opp av Inter. Hvis ikke han spiller så håper jeg at Aquilani starter. Gleder meg ubeskrivelig mye til ligastart. Skal se alt av kamper, lørdagen om en uke blir som våkne på julaften når man var guttunge. Gooners - Liverbirds tror jeg blir en av de beste kampene i 1. ligarunde på mange år. Er likevel pessimistisk mtp å få et godt resultat får vår del. Forrige sesong sitter litt for godt ennå. Indeed Mascherano er uten tvil ein av dei beste defensive ankerene i verden. Hvis han forlater Pool kommer dere til å slite hvis dere ikkje finner ein erstatter som holder samme klasse, og det er ingen lett sak. Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 Song, Diaby og Denílson er ikke med i dagens tropp mot Legia, noe som betyr at de heller ikke har spilt en eneste pre-season kamp. Kan bli litt krise om disse 3, samt Cesc er ute mot Liverpooll. Uansett hvordan det blir mangler samtlige kamptrening, og det kan slå ut negativt. Denne midtbanen kan fort starte på Anfield: Nasri - Frimpong - Wilshere... Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 Song, Diaby og Denílson er ikke med i dagens tropp mot Legia, noe som betyr at de heller ikke har spilt en eneste pre-season kamp. Kan bli litt krise om disse 3, samt Cesc er ute mot Liverpooll. Uansett hvordan det blir mangler samtlige kamptrening, og det kan slå ut negativt. Denne midtbanen kan fort starte på Anfield: Nasri - Frimpong - Wilshere... Og da vil vi få ufattelig juling. Den midtbanen blir i øyeblikket rundtspilt av en bakgårdsklubb fra Polen Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 12. august 2010 Forfatter Del Skrevet 12. august 2010 På tide å plukke opp denne. Det er tross alt halvannet døgn til PL starter folkens. Hvilken kamp skal dere se kl 16 på Lørdag? Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Aston Villa-West Ham Men det var vel kanskje åpenbart? Forutenom den matchen hadde jeg nok vært mest interessert i Sunderland-Birmingham. Grunnen til det er at jeg føler at Sunderland kan overraske og at Birmingham kan skuff denne sesongen. Veldig åpen kamp synes jeg. Samtidig er det spennende å se om pre-season formen til F. Campbell kan holde seg i PL. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Bare drittkamper. Tipper jeg ender på Sunderlandkampen. Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Kommer garantert til å svippe innom flere forskjellige. Villa mot West Ham blir nok førsteprioritet. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 12. august 2010 Forfatter Del Skrevet 12. august 2010 Drittkamper? Det finnes bare et drittoppgjør i PL og det er City vs Chelsea, der ingen fortjener å vinne av moralistiske årsaker. Blir nok West Ham - Villa på meg også. Tipper jeg kommer til å skifte kanal relativt ofte dog. Noen som vet om TV2 "hovedkanalen" viser måla i de andre kampene live? Det hadde vært gull. PS: PL-podcast er ute. http://www.premierleague.com/page/Podcast Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Går ut ifra at det blir live-mål fra de andre kampene, det MÅ det bli. Siden TV2 sender alle kampene på Sumo/Altibox, håper jeg det kommer mål fra alle kampene, ikke bare noen som det gjorde på Canal+. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 12. august 2010 Forfatter Del Skrevet 12. august 2010 Håper det jeg også. Har Altibox og alle PL-kanalene i HD, så skal nok klare meg, men er veldig greit å få med seg "pling" og live mål på hovedkanalen. Så mye positivt TV2 har fått til sålangt, så har jeg troa på at en slik funksjon er på plass. Kevin Phillips gjester TV2 Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Blir nok Villa - Hammers jeg skal se. To lag jeg er veldig spent på å se i år. Jeg lurer på om jeg har et problem, jeg har bare en TV2 kanal til PL, er det slikt at de andre åpner på lørdag eller har leverandøren min fucka opp? Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Jeg, og de fleste har jeg inntrykk av, har fått alle kanalene de skal ha allerede, så kanskje lurt å ringe inn i morgen. Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Skal gjøre det. Ikke at det gjør så mye denne helga, ettersom Arsenal kampen går på hovedkanalen(??) så det er ikke så veldig mye hastverk, men hadde vært jævla greit å få fikset det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Skal se Blackburn-Everton kl 16.00 Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 Skal gjøre det. Ikke at det gjør så mye denne helga, ettersom Arsenal kampen går på hovedkanalen(??) så det er ikke så veldig mye hastverk, men hadde vært jævla greit å få fikset det. Ja, den går på hovedkanalen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå