banansplitt™ Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Wow. Jeg er virkelig imponert over min egen fyllehumor. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Sikkert fordi jeg er kanakas og fordi jeg ikke klarer å skjønne at du er noe annet enn jente både pga. avatar og nickname, men jeg syntes disse var ustyrtelig morsomme. Haha, ja. Begynner å bli noen timer siden jeg var full, men kommentarene satt fortsatt i dag og gitt. Var forresten overbevist om at Hille var kjærring ja. Er jo derfor jeg har mislikt deg, Hille. Velkommen inn igjen Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Er man kjerring om man har bilde av ei dame nå plutselig? Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 På en måte. Man er liksom avataren sin. 3 Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Points er stor og svart, men det visste dere vel. 2 Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 På en måte. Man er liksom avataren sin. Faen ikke rart Game bytta da. 6 Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Det er derfor jeg har valgt Torres som avatar - for å gjenspeile mitt søreuropeiske utseende som jentene faller pladask for. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Er man kjerring om man har bilde av ei dame nå plutselig? På en måte. Man er liksom avataren sin. Da er det faen meg mange kjerringer her i fotballkategorien. Jeg er forresten en sanger med cowboyhatt. Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Og jeg er en bever... 2 Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Jeg er en skive kneipbrød med brunost og jordbærsylte - Du blir hva du spiser! Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Og jeg dreper hva som drepes kan. Er også relativ stolt over ansiktshåret mitt. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Tråden har virkelig gått over i det saklige, nesten som gamle dager dette :!: Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 (endret) Noe må man da gjøre i mellom kampene. Og det blir Nottingham - Leeds. Endret 15. august 2010 av aunmar Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Å fy så god Hart var igår. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Sikkert fordi jeg er kanakas og fordi jeg ikke klarer å skjønne at du er noe annet enn jente både pga. avatar og nickname, men jeg syntes disse var ustyrtelig morsomme. Haha, ja. Begynner å bli noen timer siden jeg var full, men kommentarene satt fortsatt i dag og gitt. Var forresten overbevist om at Hille var kjærring ja. Er jo derfor jeg har mislikt deg, Hille. Velkommen inn igjen Jo takk.. Føler meg veldig velkommen nå. Hvordan var Liverpool kampen i dag da? Fikk ikke sett da jeg var i barneselskap til en fetter. Lenke til kommentar
Atald Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Arsenal-kampen*. Den ble preget av en latterlig dårlig dommer. Mer vil jeg ikke si da jeg er inhabil så det holder. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 (endret) Første omgangen av Spurs - City var så jævlig gøy samtidig som det var jævlig frusterende. Skulle ønske Huddlestone-skuddet hadde gått inn, fortjente det helt jævlig. Faen ta Hart.. Pool-kampen var kjedelig for nøytrale egentlig.. Endret 15. august 2010 av tc47 Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 Bra andreomgang da TC47, men første var dørgende kjedelig. Poengmessig var resulatet mellom Spurs og City fint for oss, men fy så urettferdig. Manglet bare at Tevez scorte et på slutten der. Lenke til kommentar
Sovende Panda Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 Du meiner vel andreomgangen i Pool-Arsenal kampen? For andreomgangen mellom Spurs-City var til store tider eit stort gjesp. 1 Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 Jepp, det er det jeg mener. Du kan si det slik at dersom du så første omgang av Spurs-City og andre omgang av Pool-Gunners, da kom du godt ut av det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå