invalid_user Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 Utrolige greier av Blackpool. Kanskje de ikke blir det nye Derby likevel, men jeg tror fortsatt de rykker ned til slutt. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 (endret) Herlig stemingng på Three Lions under Spurs - City i dag. Pub > HD-tv/whatever. Pub^^ Når sant skal sies ble jeg litt imponert over White Hart lane også. Ja Iroman, vi husker jo alle hvordan Hull åpnet ligaen en tid tilbake, og hvordan det endte. Samtidig er det bare å ta av seg hatten for Blackpool, kansje mest pga fjorårets prestasjon. Men også for å gå inn med full kraft og show no repect. Endret 14. august 2010 av guttorm Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 Kom igjen Carew. Gi VG og Dagbladet noe å gjøre nå. Cum on lad! Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 Stakkar Kirkland. Siste målet var en helt håpløs keepertabbe også. Kanskje han blir attraktiv for landslaget nå. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 (endret) Synd at Carew ikke klarte å score. Hadde en i stolpen, og en sjanse på slutten der han kjemper seg forbi to mann og skyter utenfor. Edit: Men Milner. Wow. fantastisk spiller. Endret 14. august 2010 av Torstein! Lenke til kommentar
Sovende Panda Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 Etter min mening burde Carew hatt straffe på stolpeskuddet. Blir tydelig holdt av West Ham forsvareren. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 Edit: Men Milner. Wow. fantastisk spiller. Hørt mye på Alsaker ja? Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 Jeg er mest imponert over denne Albrighton. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 Edit: Men Milner. Wow. fantastisk spiller. Hørt mye på Alsaker ja? Morsomt. Var jo ikke engang Alsaker som kommenterte kampen. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 Det er uansett Semb som sier fantastisk til alt da. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 (endret) Semb sier verdensklasse... eventuelt klasse. Endret 14. august 2010 av Teipball Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 Albrighton var jo helt vill i dag. Morsomt! Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 Edit: Men Milner. Wow. fantastisk spiller. Hørt mye på Alsaker ja? Morsomt. Var jo ikke engang Alsaker som kommenterte kampen. Nei, men han kommenterte tidligere på dagen og skal gjøre det i morgen også. Forøvrig så sa han og Semb "fantastisk" 1041 ganger i løpet av VM. Lenke til kommentar
wûst Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 Ordet fantastisk er helt overkjørt og brukes om alt om dagen, Vaagan Moen er fantastisk, venstrebacken til Blackpool er fantastisk osv. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 Nei, men han kommenterte tidligere på dagen og skal gjøre det i morgen også. Forøvrig så sa han og Semb "fantastisk" 1041 ganger i løpet av VM. Et tall du bare tok ut av lufta eller er det noen som har telt det? Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 Selvsagt telte han, ville ikke hatt så eksakt tall om ikke. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 Selvsagt telte han Selvfølgelig. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 Jeg dør snart.. Få den inn! Elsker når dem presser så høyt. Sikkert fordi jeg er kanakas og fordi jeg ikke klarer å skjønne at du er noe annet enn jente både pga. avatar og nickname, men jeg syntes disse var ustyrtelig morsomme. Men som man sier; det er alltid hyggelig når man har det gøy alene. Føh faen, vært dritings siden kl. 12 i dag, begynner å bli sliten. Trokke jeg har noen skrivefeil heller. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Jeg dør snart.. Få den inn! Elsker når dem presser så høyt. Sikkert fordi jeg er kanakas og fordi jeg ikke klarer å skjønne at du er noe annet enn jente både pga. avatar og nickname, men jeg syntes disse var ustyrtelig morsomme. Men som man sier; det er alltid hyggelig når man har det gøy alene. Føh faen, vært dritings siden kl. 12 i dag, begynner å bli sliten. Trokke jeg har noen skrivefeil heller. haha :] Se de 45 første minuttene av Tottenham kampen, så skjønner du nok litt mer. Forøvrig så er Hille etternavnet mitt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå