fomox Skrevet 25. juli 2010 Del Skrevet 25. juli 2010 Halloen, For en del år siden (tipper 10 +-) var jeg og pappa på en mix kiosk og kjøpte en spillemaskin. Den hadde en tetris helt ulik all annen tetris, og nå er den ødelagt, lurte derfor på om noen har en ide til hvilket navn spillemaskinen kan ha så jeg får kjøpt en ny en (ettersom den ble kastet). Den var gul, hadde lyd og video utgang (mono) til tven, ac adapter. Ligner veldig på en nintendo 64 håndkontroll . hadde noe mellom 1-3000 spill tror jeg (mange var lik, bare andre baner). tror den het noe med super. Noen som kan ha noen ide om hva dette egentlig er? Lenke til kommentar
weebl Skrevet 25. juli 2010 Del Skrevet 25. juli 2010 høres ut som en av de endeløse mengdene med slike billigmaskiner. var det farger på bildet? var alt bygd opp av firkanta "blokker" Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 25. juli 2010 Del Skrevet 25. juli 2010 Det bildet du la ut lignet veldig mye på en nintendo 64 kontroll. Lenke til kommentar
fomox Skrevet 25. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2010 Heh, er en av de endeløse mengder med billigmaskiner. Ja, det var farger. Tetrisen var bygd opp av firkanta blokker, 3 lengde/høyde uansett, også var det 3 forskjellige farger på den, så når du hadde samlet 3 like atmed hverandre forsvant den skrev i hovedposte "Ligner veldig på en nintendo 64 håndkontroll". Lenke til kommentar
fomox Skrevet 25. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2010 tror det hadde et spill kalt devil tetris Lenke til kommentar
fomox Skrevet 25. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2010 JEG FANT JEG FANT! Nå kommer spørsmålet, noen som vet hvor de selges eller noen som har en de vil selge? Lenke til kommentar
fomox Skrevet 25. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2010 Jeg fant ut at det var en mega joy 2 jeg/vi hadde. Har også funnet ut at spillets navn ikke var devil tetris, men jewlry (eller noe sånt ) tetris. Lastet det bare ned sammen med en emulator og alt fungerer strålende nå. Takker for all hjelp jeg har fått! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå