Mr. Ikke her mer Skrevet 25. juli 2010 Del Skrevet 25. juli 2010 (endret) Tidenes spørsmål fra denne kanten her i dag. Jeg har hatt Spotify installert noen dager nå, men finner ikke ut hvordan jeg kan lukke applikasjonen uten og gå gjennom tredjeparts applikasjoner utviklet for å tvinge lukking av programmer som kjører. Noen tanker om hvordan jeg går frem for å lukke Spotify på telefonen? Det plager meg litt at den skal kommunisere med serverne til Spotify i tide og utide, og danner dermed denne typiske lyden man gjerne kan få i en gammel radio når telefonen maser med nettverket. Tok nettopp en gjennomgang av alle applikasjoner, og Spotify er den eneste jeg kan se for meg at har noen som helst grunn (om en nå ganske så dårlig) til å alltid kommunisere med internett. Endret 25. juli 2010 av seppolaatle Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 25. juli 2010 Del Skrevet 25. juli 2010 Hvis du absolutt vil lukke prosessen helt: Settings --> Applications --> Running Services Så trykker du på Spotify 1 Lenke til kommentar
Icedragon520 Skrevet 25. juli 2010 Del Skrevet 25. juli 2010 Inne i Spotify> Meny> Exit. Htc Desire 2 Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 25. juli 2010 Del Skrevet 25. juli 2010 Da lærte jeg også noe nytt idag Lenke til kommentar
Icedragon520 Skrevet 25. juli 2010 Del Skrevet 25. juli 2010 meny knappen kan brukes til mye rart Lenke til kommentar
Mr. Ikke her mer Skrevet 25. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2010 Haha, ja, den er nyttig den meny-knappen ja. Jeg hadde faktisk forsøkt den, men var ikke klar over at jeg måtte klikke meg helt ut til ytterste meny i applikasjonen for at Exit skulle komme frem. Men der kom den altså frem til slutt ja. Takk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå