lokeland Skrevet 25. juli 2010 Del Skrevet 25. juli 2010 For øyeblikket har vi en Yamaha RX-V757 stående under TVen, men idag fikk jeg et tilbud om å bytte den ut med en nyere reciever; Onkyo TX-SR308. De ser like ut i spesifikasjonene, bortsett fra at Onkyoen har kun 5.1 (mot Yamahas 7.1), noe som egentlig ikke er et problem ettersom jeg ikke har bruk for 7.1 surround i heimen, 3 HDMI inn og støtte for en del nyere standarder. Ser man bort fra det - burde jeg bytte den ut, eller burde jeg takke pent nei og beholde Yamahaen? Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 Den gamle er en 7-serie, det vil si betraktelig dyrere og kraftigere enn onkyoen, om du ikke trenger hdmi(og da de nye standardene) så hadde jeg beholdt den gamle. Lenke til kommentar
TechTiger Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 Evt betalt mellomlegget for å få noe bedre enn en Onkyo 3-serie. Kjøpte selv nylig en Onkyo 607 da jeg fant 308 for "dårlig", selv med lav pris (kostet bare 2000 eller noe på Komplett). Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 27. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2010 Jeg fikk den rett og slett bare av svigerfar, splitter ny, og HDMIen var da hovedbegrunnelsen for å bytte den ut, men personlig er jeg mest opptatt av lyden. Har koblet den til, så får jeg vel bare teste. Vanskelig overveiing. Takk for svar! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå