RasmusKRiis Skrevet 16. september 2010 Forfatter Del Skrevet 16. september 2010 (endret) To nye bilder fra turen Endret 20. september 2010 av RasmusKRiis Lenke til kommentar
tiboine Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 fantastiske flotte bilder! du må ikke glemme å printe ut noen Lenke til kommentar
koots Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Ser ikke de to siste bildene, men de andre var flotte! Lurer på hva jeg klarer å hoste opp når jeg forsvinner til Sør-Afrika om to uker, gleder meg! Lenke til kommentar
RasmusKRiis Skrevet 20. september 2010 Forfatter Del Skrevet 20. september 2010 Ser ikke de to siste bildene, men de andre var flotte! Lurer på hva jeg klarer å hoste opp når jeg forsvinner til Sør-Afrika om to uker, gleder meg! Lagt opp de to nye bildene på nytt. Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Lagt opp de to nye bildene på nytt. Likte perspektivet på det siste,eneste som manglet var at kvinnen hadde en stor krukke på hodet Er litt sjalu på deg,skulle likt og få til en sånn tur selv Lenke til kommentar
bareanton Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Likte veldig godt bildene dine fra turen. Må ha vært en fantastisk tur. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå