img Skrevet 25. juli 2010 Del Skrevet 25. juli 2010 Lett lenge i flere forumer nå, finner ikke svar. Noen som vet hvordan man kan se film på HTC Desire? Går det i det hele tatt an? Da snakker jeg å laste opp f.eks. Istid 2, hele filmen. Ikke småklipp. Håpoer det går an! Noen som vet? Lenke til kommentar
Aksel114 Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 er det noe problem i det hele tatt? Onkelen min hadde en film på pcen, lasta den over til sin nye HTC desire. så tok han telefonen bort hit, så la vi filmen på min pc, også lasta den over til pappa sin Galaxy S så spillte begge av filmen på likt, for og se hvem som hadde klarest skjerm eller no slikt. burde gå.. Lenke til kommentar
Papegøye Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 (endret) Nvm Endret 26. juli 2010 av Invisible_Elf Lenke til kommentar
osmano Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 Lett lenge i flere forumer nå, finner ikke svar. Noen som vet hvordan man kan se film på HTC Desire? Går det i det hele tatt an? Da snakker jeg å laste opp f.eks. Istid 2, hele filmen. Ikke småklipp. Håpoer det går an! Noen som vet? Det kommer an på hvilket filformat filmen har. Desire spiller av mp4. og 3gp i utgangspunktet. Hvis du laster ned Rockplayer fra marked så kan den lese avi.-filer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå