Aggex Skrevet 25. juli 2010 Del Skrevet 25. juli 2010 Jeg skal bygge meg ny pc, og er veldig rusten angående HW.(har ikke bygd pc siden 2003) Brukt en del tid på å velge deler som virker greie til mitt bruk, som for tiden er stort sett spilling. Det jeg er usikker på er om jeg kan ha oversett noe, som foreks. deler som ikke er kompatible med hverandre. Hadde vært KONGE om noen kunne se over å skjekke at alt er som det skal. Tenker å bestille nå til uka. Delene er som følger: Kabinett:Cooler Master CM 690 II Advanced - Abbo.no HK:Asus P7P55D-E PRO - Amentio.no CPU:Intel Core i7 870 / 2.93 GHz prosessor - Amentio.no PSU: Corsair HX650W - Amentio.no GPU:Sapphire Radeon HD 5850 1GB GDDR5 PCI-Express 2.0, "TOXIC Edition", 2xDVI - Amentio.no (skal muligens gå for 2gb versjon,(ca. 500,- mer)men usikker på om det er verdt det, noen tips? Minne:Corsair XMS3 - Minne - 4 GB ( 2 x 2 GB ) - DIMM 240-pin - DDR3 - 1600 MHz / PC3-12800 - CL9 - 1.65 V - Amentio.no HDD:Samsung Spinpoint F3 1 TB - Amentio.no Takk på forhånd! Lenke til kommentar
srbz Skrevet 25. juli 2010 Del Skrevet 25. juli 2010 Alle deler passer sammen. Det er fint lite vits å legge penger i 2GB skjermkort med mindre du har planer om å kjøre eyefinity med 3 skjermer på det skjermkortet alene. Lenke til kommentar
Aggex Skrevet 25. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2010 Takk takk! Da blir det nok snart bestilling! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå