Etnies Skrevet 25. juli 2010 Del Skrevet 25. juli 2010 Hei! Prøvde nettopp å bestille en telefon fra elkjøp sine nettsider. Dette gikk helt fint til kredittvurderingen hvor jeg fikk en feilmelding. Jeg prøver deretter to ganger til med samme resultat, og uten å få noen bekreftelse på mail. Om jeg nå går på ordrehistorikk står det tre forskjellige bestillinger på samme telefon, noe som ikke er helt ønskelig Så er det mulig å avbryte bestillingene på nettet, eller på jeg ringe dem på mandag? Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 25. juli 2010 Del Skrevet 25. juli 2010 Du må nok ringe de i morgen men slapp av dette ordner seg. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 25. juli 2010 Del Skrevet 25. juli 2010 Ring med en gang de opner i morgen, det går ikke lenge før varene er for langt i prosessen til å bli kansellert. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 25. juli 2010 Del Skrevet 25. juli 2010 Bestillingene er neppe fullført sidan du ikkje har fått bekreftelse. Ta ein telefon så ordner det seg sikkert. Uansett har du ditt på det reine så lenge du ikkje har fullført ordren og fått ordrebekreftelse. Lenke til kommentar
Etnies Skrevet 25. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2010 Den er grei, får ringe i morra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå