Gå til innhold

Bytte fra Terningkast 6 til Blå hos Ludomobil, hvor fort?

Anbefalte innlegg

Jeg ønsker å bytte abb hos Ludomobil fra Terningkast 6 til Blå og lurer på om det blir aktivert med en gang, eller må jeg vente flere dager?

Grunnen til at jeg ønsker å bytte er at man kan få datapakke på Blå, mens på Terningkast 6 koster 1MB 4kr, så bruker jeg 500MB i mndn så koster bare data-trafikken meg 2000kr.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg ønsker å bytte abb hos Ludomobil fra Terningkast 6 til Blå og lurer på om det blir aktivert med en gang, eller må jeg vente flere dager?

Det eneste jeg vet om tar tid er bytte fra kontant til abonnement - da må du få nytt simkort og kredittvurdering.

Ellers blir sånt gjort på timen og tviler på at LUDO er et unntak. Ta en telefon dit så tipper jeg de fikser det raskt. One Call gjorde det på 10 min.

Endret av geirm
Lenke til kommentar

Ja, må vel vente til i morgen for å nå kundeservice. Fikk ikke gjort det via hjemmesidene dems, da de krevde at du ringte dem når du hadde abb hos dem fra før.

Blå er vel et bra tilbud det? (ikke satt meg helt inn i alle disse operatørene sine datapakker)

Lenke til kommentar

Blå er vel et bra tilbud det? (ikke satt meg helt inn i alle disse operatørene sine datapakker)

Nja, blir ikke LUDO Vinner et bedre alternativ da (basert på en rask sjekk) ?

Er selvsagt avhengig av hvor mye du ringer/sms-er.

Endret av geirm
Lenke til kommentar

Grunnen til at jeg ønsker å bytte er at man kan få datapakke på Blå, mens på Terningkast 6 koster 1MB 4kr, så bruker jeg 500MB i mndn så koster bare data-trafikken meg 2000kr.

Heisann. Jeg er selger for Ludo Mobil. Når du bytter abo hos oss, må du gå ut den fakturamåneden du er inne i. Dvs at om du bestiller i dag, så får du det nye abo'et aktivt fra 1. august.

Når det gjelder valg av abo, så skal du ringe mye for å få billige ringeminutt med Blå, og om du klarte å holde deg innenfor de 185 kr i ringetid med Ternigkast 6, vil Blå bli dyrt på ringing. Jeg vil anbefale deg Gul i stedet for. Billig ringing for et gjennomsnittforbruk (0,36 pr min), med 1 GB data i aboprisen.

Lykke til, håper du finner noe du er fornøyd med :-)

Lenke til kommentar

Ok. Da kan jeg vente litt med å bestille!

Etter hva jeg kan se, så ringer jeg ca 120min, 3-400sms og kommer til å bruke 5-1000MB med datatrafikk i mndn. Vil ikke Blå lønne seg da?

Endret av everlong
Lenke til kommentar

Heisann. Jeg er selger for Ludo Mobil. Når du bytter abo hos oss, må du gå ut den fakturamåneden du er inne i. Dvs at om du bestiller i dag, så får du det nye abo'et aktivt fra 1. august.

Når det gjelder valg av abo, så skal du ringe mye for å få billige ringeminutt med Blå, og om du klarte å holde deg innenfor de 185 kr i ringetid med Ternigkast 6, vil Blå bli dyrt på ringing. Jeg vil anbefale deg Gul i stedet for. Billig ringing for et gjennomsnittforbruk (0,36 pr min), med 1 GB data i aboprisen.

Lykke til, håper du finner noe du er fornøyd med :-)

Det var da noe til framgangsmåte , tvinge kunder til å vente med noe som er SÅ lett å gjøre ASAP ?

Endret av Lumpness
Lenke til kommentar

Det var da noe til framgangsmåte , tvinge kunder til å vente med noe som er SÅ lett å gjøre ASAP ?

Først må jeg nyanserere noe jeg har nevnt tidligere. Når One Call fikset på 10 min. så var det fra abonnement til kontant. Det kan hende alle selskapene har lik praksis når det gjelder å bytte fra ett abonnement til et annet - eller har noen erfaring med noe annet ?

Ps. Kred til LUDO-selgeren for å legge inn svar her :new_woot:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...