Glassflasken Skrevet 25. juli 2010 Del Skrevet 25. juli 2010 Det står "Command-click the "2 Alpha" layer to load the selection and hit Command + C to copy. Go to the Channels Palette and create a new Channel. Hit Command + V to paste. Hit Command + D to deselect." i en tutorial på en text effect til photoshop hva er command klikk har windows for faen.... Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 25. juli 2010 Del Skrevet 25. juli 2010 Sannsynligvis Ctr+....... Det stemmer - Command tasten på et Mac tastatur er det samme som Ctrl tasten for resten av verdenen. Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 25. juli 2010 Del Skrevet 25. juli 2010 (endret) Jeg har da virkelig både ctrl, alt og command (og fn, siden jeg er på en laptop!) på mitt tastatur. Tilsvarer mer windowstasten, vil jeg si. Er iallefall den tasten som vanligvis deler commandfunksjonen på ikke-appletastatur. Edit: men i bruk er nok ctrl og cmd litt like, mener dog at PS er litt sær på akkurat hurtigtaster... Endret 25. juli 2010 av Ole_Gunnar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå