Tazzegutten Skrevet 25. juli 2010 Del Skrevet 25. juli 2010 Har reinstalere maskinen min og kjørte recover cd den er vel ca 4-5 år. Innstalasjonen gikk greit men når jeg skulle prøve og kjøre windows update som kom jeg ikke inn på microsoft sine sider, når jeg kjørte oppdateringen så var det SP1 men fikk oppdatert til SP3 ved å laste den ned på en minnepenn fra en annen mskin. Kom heller ikke inn på AVG sinde sider. Siden kan ikke vises er det som kommer opp. Noe som vet hva problemet er? Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 25. juli 2010 Del Skrevet 25. juli 2010 Det kan være at du har fått virus eller noe slikt. Noen av disse vil hindre tilgang til Microsoft og anti-virus oppdatering. Sjekk om denne fungerer: http://www.confickerworkinggroup.org/infection_test/cfeyechart.html Lenke til kommentar
Tazzegutten Skrevet 26. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2010 ja jeg kom inn på den siden, men kommer heller ikke inn på virusprogram sider. Så kan virke som det er noe virus ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå