Gjest jente17 Skrevet 25. juli 2010 Del Skrevet 25. juli 2010 Jeg føler ingenting under sex. Det gjorde vondt de to første gangene jeg hadde sex, nå gjør det ikke vondt lengre, men det er ikke en gang antydning til at det er godt! Det gjør godt på klitoris når jeg blir fingret, men ikke i vagina! Er det flere som har det sånn, og er det normalt? Er det noe jeg kan gjøre for å få det godt? Lenke til kommentar
Gjest jentes Skrevet 25. juli 2010 Del Skrevet 25. juli 2010 det lurer jeg også på! Har hatt sex noen ganger med er fortsatt ikke behagelig og jeg får ikke noe ut av det! Er det noe feil?? Eller må jeg bare vente? Lenke til kommentar
Gjest marita89 Skrevet 25. juli 2010 Del Skrevet 25. juli 2010 Nei det er ikke noe feil, jeg vet om mange som ikke får noe ut av det.. så det er bare å vente men hvis du er nysskjerrig så er det jo bare å snakke med legen din om det eller en helse søster:) Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 25. juli 2010 Del Skrevet 25. juli 2010 Kvinner/jenter ser ut til å ha et mye mer pyiksik forhold til sex enn menn, viss de ikke er klare for det, eller i riktig stemming osv, kan opplevelsen blir sterkt svekket, nå vet ikke jeg hvor mye "inn the mood" dere var under økten, Det skal også sies at noen damer bruker en stund på å komme inn i det, litt som øl og kaffe(ja teit eksempel) ikke nødvendgvis godt eller fint de første gangene man drikker det, men man kan venne seg og da kommer de gode følelsene frem. Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 25. juli 2010 Del Skrevet 25. juli 2010 Bra innlegg av Gunfreak. Dere kan jo prøve å bruke litt mer tid på forspill, og bli skikkelig kåte før dere har sex neste gang? Tror det kan gjøre en verden av forskjell. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg