lockdog Skrevet 25. juli 2010 Del Skrevet 25. juli 2010 Heisann Har nylig fått meg ny jobb-pc. Lenovo T510 4349-A57 Windows XP 32-bit Et lite problem med denne er at jeg får en BSOD hver gang den skal sove. Får en BAD_POOL_CALLER melding, det er et driverproblem ut i fra feilrapporten til Microsoft, men det spesifiseres ikke noe hvilken driver det er snakk om. Men, jeg er desverre på ute på reisefot og har ikke muligheten til å laste ned alt av drivere som finnes, da nettet her er noe.. uregelmessig (sattelitt-oppkobling + Bonnie) Det eneste jeg rakk å oppdatere før jeg reiste var skjermkortdriveren, men dette så ikke ut til å fungere. Noen som har et tips til hvordan jeg kan finne ut hvilken driver som kræsjer pc'n min? Hadde vært toppers. Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 27. juli 2010 Del Skrevet 27. juli 2010 Prøv med bluescreen view fra nirsoft. http://www.nirsoft.net/utils/blue_screen_view.html Du trenger å ha XP satt til å generere crash dumps small/mini dump som minimum . Memory dmp er på som default i windows. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå