Gå til innhold

Diablo 3 kommer snart?


Anbefalte innlegg

Starcraft 2 er nå ute. Så får vi vel Cataclysm ut i tide til julemarkedet.

 

Jeg tipper vi faktisk vil se Diablo 3 komme juni/juli 2011. Av den enkle grunn at Blizzard ikke ønsker å konkurrere med seg selv og at Blizzard har sagt at de regner med 18 måneders release cycle på Heart of the Swarm og Legacy of the Void, noe som gjør at releasespotten til julemarkedet 2011 allerede er okkupert av nettopp Heart of the Swarm.

 

Legacy of the Void blir dermed å se juni/juli 2013. Noe som igjen gir mening ettersom vi mest sannsynligvis vil se en ny WoW Expansion sommeren 2012 samtidig som deres nye MMO muligens rekker julemarkedet 2012.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det høres logisk ut. Diablo 1 fikk jo Hellfire-expansionen og Diablo 2 fikk Lord of Destruction, så det er ganske logisk det blir en expansion til Diablo 3. Vil tippe den kommer julen 2013. ;)

 

Hellfire er ikke produsert av Blizzard, så hostorien der er ikke cannon. Men har hørt både gode og dårlige ting om Hellfire. Noen liker det, andre ikke så mye.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Hellfire var greit, men som med diablo 1, en del ting som de ikke fikk helt ferdig før release. Veldig synd, for et spill diablo 1 er, herregud for en musikk og steming, ingen er i nærheten spør du meg.

 

Tror forsatt vi må godt ut i 2011 før spillet kommer, ser ikke for meg at diablo 3 blir lansert kort tid etter cataclysm, og cataclysm kommer nok først.

Endret av Crispin
Lenke til kommentar

Tror forsatt vi må godt ut i 2011 før spillet kommer, ser ikke for meg at diablo 3 blir lansert kort tid etter cataclysm, og cataclysm kommer nok først.

Spørs hva du mener med godt ut i 2011, men jeg er rimelig sikker på at Diablo 3 kommer i løpet av sommeren 2011.

Som jeg har sagt før, så er Cataclysm satt til julemarkedet 2010 (November/Desember) og Heart of the Swarm (del 2 av Starcraft 2) fyller allerede julemarkedet 2011. Så hva sitter du igjen med da hvis du ønsker litt avstand i forhold til Cataclysm og Heart of the Swarm? Ja, du gjettet riktig, sommeren 2011.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...