Gå til innhold

Diablo 3 kommer snart?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg vil tippe det er nærmere enn vi tror. SC2 kommer om to dager (!), så de kan gi ut Diablo 3 mens vi venter på Heart of the swarm. :) Etter det kan vi kanskje få en expansion til Diablo 3, og deretter den andre expansion til SC2. Etterfulgt av enda en expansion til Diablo 3? Etterfulgt av det nye MMOet til Blizzard, etterfulgt av Diablo 4? (jeg kan vel drømme?) :p

Lenke til kommentar

Ja, jeg vet det der var urealistisk. Vi må jo ha plass til Starcraft 3 også. :p

 

Btw fikk denne mailen fra komplett:

 

"Varene som er bestilt:

 

1,00 STK 604488 Diablo III Collectors Edition PC

PC/Mac

 

1,00 STK nylig bestilt til lager.

Normal leveringstid 3 dag(er)."

 

Det blir levert om tre dager? :dribble:

 

 

Kanskje om ett år og tre dager... :p

 

Lenke til kommentar

tror de sa tidligst 2011 på forgje blizzcon, selv hadde jeg glatt ofret både cata og sc2 for å få en tidligere d3 release :p d3 blir nok det første spillet jeg gladelig punger ut for å få tak i beta'en til. faen som jeg gleder meg!

 

edit

Amazingly, it's not Blizzard's biggest property. That honor goes to World of Warcraft, which will receive its third expansion, Cataclysm, later this calendar year. Blizzard is also working on Diablo III, the third game in their hit role-playing series. It's currently planned for release in 2011.

 

Kilde - Dette er jo relativt nye nyheter, vil tippe betaen slippes rundt samme tid som for SC2 ble iår altså Q1/Q2 2011

Endret av Dkdaffy
Lenke til kommentar

Blizzard er ikke akkurat kjent for å være raske, men til gjengjeld er spillene deres alltid bra og har få bugs når de først slippes. Tror nok ikke D3 kommer allerede til neste år.

 

Kan vel ikke si at de alltid har få bugs men. D2 er jo full av bugs, og noen av de har vært der nesten siden release uten å bli fikset. Og det er ikke bare små bugs heller hvis man ser på at Fend for eksempel er bugga.

 

Men generelt sett er Blizzard sine spill ganske så velpolerte, så ventetiden er absolutt verdt det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...