Nizzen Skrevet 25. juli 2010 Del Skrevet 25. juli 2010 Diablo 3 er lagt ut for forhåndssalg på komplett.no http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=604489 Kanskje det kommer ut i år alikevel? Obs! Release dato er ikke fastsatt av Blizzard ennå Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 25. juli 2010 Del Skrevet 25. juli 2010 Nekter jeg å tro. Vi får kanskje noe mer info når Blizzcon kommer, men jeg tviler vel heller sterkt på at Blizzard gir ut Starcraft II, Cataclysm og Diablo III samme året. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 25. juli 2010 Del Skrevet 25. juli 2010 (endret) Med mindre sjefen i Blizzard har tenkt å slutte, selvsagt. Og btw, de satser på å ha det på lager 16. juni neste år. Endret 25. juli 2010 av vikingkylling Lenke til kommentar
Romis Skrevet 25. juli 2010 Del Skrevet 25. juli 2010 Regner med Diablo 3 kommer ut en gang i 2011 eller 2012. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 25. juli 2010 Del Skrevet 25. juli 2010 Jeg vil tippe det er nærmere enn vi tror. SC2 kommer om to dager (!), så de kan gi ut Diablo 3 mens vi venter på Heart of the swarm. Etter det kan vi kanskje få en expansion til Diablo 3, og deretter den andre expansion til SC2. Etterfulgt av enda en expansion til Diablo 3? Etterfulgt av det nye MMOet til Blizzard, etterfulgt av Diablo 4? (jeg kan vel drømme?) Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 25. juli 2010 Del Skrevet 25. juli 2010 Ja, jeg vet det der var urealistisk. Vi må jo ha plass til Starcraft 3 også. Btw fikk denne mailen fra komplett: "Varene som er bestilt: 1,00 STK 604488 Diablo III Collectors Edition PC PC/Mac 1,00 STK nylig bestilt til lager. Normal leveringstid 3 dag(er)." Det blir levert om tre dager? Kanskje om ett år og tre dager... Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 25. juli 2010 Del Skrevet 25. juli 2010 Ventet lenge på en Diablo oppfølger men nekter og tru at det blir realeased i år. Kan godt tenke meg rundt juni neste år. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 25. juli 2010 Del Skrevet 25. juli 2010 De må vel først gjøre seg ferdig med SC2 og Cataclysm, tenker jeg. Men jeg klager ikke. Vi ventet vanvittig lenge på SC2, og det ser ut til å bli et av de beste RTSene gjennom tidene. Har ikke noe imot å vente litt på Diablo 3 om det får samme kvalitet. Lenke til kommentar
Saint Kalopsia Skrevet 25. juli 2010 Del Skrevet 25. juli 2010 Nettbutikkene vet like mye som oss. For at de skal legge ut noe for bestilling/reservering så må de skrive en dato, det er bare spekulering fra deres side. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 25. juli 2010 Del Skrevet 25. juli 2010 Jeg har allerede forhåndsbestilt Collector's Edition av Diablo 3, så det er godt mulig å forhåndsbestille. Datoen de opererer med er 16. juni neste år. Men det er bare ren gjetting, selvsagt. Jeg vil nok få beskjed etterhvert om datoen flyttes. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 25. juli 2010 Del Skrevet 25. juli 2010 Blizzard er ikke akkurat kjent for å være raske, men til gjengjeld er spillene deres alltid bra og har få bugs når de først slippes. Tror nok ikke D3 kommer allerede til neste år. Lenke til kommentar
Dkdaffy Skrevet 25. juli 2010 Del Skrevet 25. juli 2010 (endret) tror de sa tidligst 2011 på forgje blizzcon, selv hadde jeg glatt ofret både cata og sc2 for å få en tidligere d3 release d3 blir nok det første spillet jeg gladelig punger ut for å få tak i beta'en til. faen som jeg gleder meg! edit Amazingly, it's not Blizzard's biggest property. That honor goes to World of Warcraft, which will receive its third expansion, Cataclysm, later this calendar year. Blizzard is also working on Diablo III, the third game in their hit role-playing series. It's currently planned for release in 2011. Kilde - Dette er jo relativt nye nyheter, vil tippe betaen slippes rundt samme tid som for SC2 ble iår altså Q1/Q2 2011 Endret 25. juli 2010 av Dkdaffy Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 25. juli 2010 Del Skrevet 25. juli 2010 (endret) Planlagt 2011? Det kan være alt fra første januar til trettiførste desember. Endret 25. juli 2010 av vikingkylling Lenke til kommentar
Korialstraz Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 Blizzard er ikke akkurat kjent for å være raske, men til gjengjeld er spillene deres alltid bra og har få bugs når de først slippes. Tror nok ikke D3 kommer allerede til neste år. Kan vel ikke si at de alltid har få bugs men. D2 er jo full av bugs, og noen av de har vært der nesten siden release uten å bli fikset. Og det er ikke bare små bugs heller hvis man ser på at Fend for eksempel er bugga. Men generelt sett er Blizzard sine spill ganske så velpolerte, så ventetiden er absolutt verdt det. 1 Lenke til kommentar
nagina Skrevet 27. juli 2010 Del Skrevet 27. juli 2010 Blizzard tar ikke kamp med seg selv, ville bli for dumt. SC2 snart, etter det blir det vel Catalysm (okt-nov) og så D3 på januar? skeptisk, tipper vi må vente minst ett år på D3. Lenke til kommentar
Tbau5 Skrevet 27. juli 2010 Del Skrevet 27. juli 2010 Her er en bra artikkel om saken, god lesing for en fan. Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 27. juli 2010 Del Skrevet 27. juli 2010 Her er en bra artikkel om saken, god lesing for en fan. Pokkers Websense på jobben - får nok lese det hjemme.. Jeg suger til meg ny info som en svamp når det kommer til D3. Nesten så jeg kjøper meg SC2 bare for å komme litt nærmere... Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 27. juli 2010 Del Skrevet 27. juli 2010 Official Blizzard Quote: Stupid amounts of progress have been made. It's stupid. The amounts. They're just silly in the enormity of them. And the progress. Det lover jo bra. Tror jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå