Elwani Skrevet 24. juli 2010 Del Skrevet 24. juli 2010 Hoi Jeg sliter ekstremt mye med svetteblemmer på tærne, spesielt på sommeren, eller midt på vinteren når man går med varme sokker i varme sko. Får det jo til vanlig også, selv om jeg går hjemme barbeint uten sokker, og det er blir et stort problem noen ganger fordi det klør, og kan se ut som jeg har fotsopp -.- Noen tips om hvordan jeg kan bli kvitt dette problemet ? Sliter også EKSTREMT med inngrodd neil på begge store-tærne, det har blitt litt bedre, men er perioder der jeg faktisk må gå med krykker, fordi spesielt på høyre foten så blir det ekstremt ille. Er forøvrig bare 18 år og har blitt fortalt at det blir bedre med åra, stemmer dette? Vet også som fakta at man kan operere når det er såppass ille, men jeg har totalt lege angst og går ikke til legen selv om jeg hadde sittet med en helt blå og råtten arm.. Noen tips om hvordan jeg kan "redusere" problemet UTEN å gå til legen ? Lenke til kommentar
Xprez Skrevet 25. juli 2010 Del Skrevet 25. juli 2010 Hoi Jeg sliter ekstremt mye med svetteblemmer på tærne, spesielt på sommeren, eller midt på vinteren når man går med varme sokker i varme sko. Får det jo til vanlig også, selv om jeg går hjemme barbeint uten sokker, og det er blir et stort problem noen ganger fordi det klør, og kan se ut som jeg har fotsopp -.- Noen tips om hvordan jeg kan bli kvitt dette problemet ? Sliter også EKSTREMT med inngrodd neil på begge store-tærne, det har blitt litt bedre, men er perioder der jeg faktisk må gå med krykker, fordi spesielt på høyre foten så blir det ekstremt ille. Er forøvrig bare 18 år og har blitt fortalt at det blir bedre med åra, stemmer dette? Vet også som fakta at man kan operere når det er såppass ille, men jeg har totalt lege angst og går ikke til legen selv om jeg hadde sittet med en helt blå og råtten arm.. Noen tips om hvordan jeg kan "redusere" problemet UTEN å gå til legen ? du drar ikke til legen men til en fotklinikk og vil anbefale at du får deg en time så fort som mulig. inngrodde tånegler blir ikke bedre over tid men kan i fikset i løpet av noen uker av fot legen, enten så skjærer di en bit av neglen av eller så setter di på en metallbit over neglen som skal sitte på i et par uker som sakte retter den ut Lenke til kommentar
Elwani Skrevet 26. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2010 Ok, takk for svaret Noen tips ang de j***a svetteblemmene ? De begynner å bli plagsome.. :/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå