Gå til innhold

sykkelbutikker med nedbetalingsystem?


DaddyYankee

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg tviler sterkt på at du finner en sportsbutikk som tilbyr nedbetaling uten renter, da det er nettopp rentene de tjener penger på.

 

Forøvrig, haster det med å kjøpe sykkelen? Hvorfor ikke spare noen kroner hver MND framover, mye artigere å kjøpe seg noe med dine EGNE penger. Forresten er det salg på sykler til høsten.

Lenke til kommentar

Jeg tviler sterkt på at du finner en sportsbutikk som tilbyr nedbetaling uten renter, da det er nettopp rentene de tjener penger på.

 

Forøvrig, haster det med å kjøpe sykkelen? Hvorfor ikke spare noen kroner hver MND framover, mye artigere å kjøpe seg noe med dine EGNE penger. Forresten er det salg på sykler til høsten.

 

Skjønner. Vel det haster ikke å kjøpe sykkel, men det er nå lysten har kommet. Det var en sykkel som jeg ble utrolig forelsket i antonsport for 8000kr. Hadde vært greit med å kunne nedbetale.

Lenke til kommentar

Jeg tviler sterkt på at du finner en sportsbutikk som tilbyr nedbetaling uten renter, da det er nettopp rentene de tjener penger på.

 

Forøvrig, haster det med å kjøpe sykkelen? Hvorfor ikke spare noen kroner hver MND framover, mye artigere å kjøpe seg noe med dine EGNE penger. Forresten er det salg på sykler til høsten.

 

Skjønner. Vel det haster ikke å kjøpe sykkel, men det er nå lysten har kommet. Det var en sykkel som jeg ble utrolig forelsket i antonsport for 8000kr. Hadde vært greit med å kunne nedbetale.

 

Jeg legger meg ikke bort i hva du bruker dine penger på, men min personlige mening ser du ovenfor. Så fram til at du har penger til å betale alle avdragene så ser jeg ikke de store problemene, men husk at totalprisen for sykkelen kan bli ca. 10 000 med renter, m.a.o. ca. 2000 kr mer enn om du hadde betalt cash kontant over disken.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

I see, men derfor spør jeg om det finnes noen sykkelbutikker som ikke tar renter.

 

Når det er nevnt Birk Sport (Fuji) her så er det 12 mnd. rentefri nedbetaling kun ved kjøp med veil. pris, altså ikke tilbudssykler.

 

Er det en Gekko du sikler etter ?

Endret av geirm
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...