Broseen Skrevet 19. juni 2003 Del Skrevet 19. juni 2003 Finnes det et veldig enkelt program som kan måle temperaturen på cpu? Lenke til kommentar
tuXP-G Skrevet 19. juni 2003 Del Skrevet 19. juni 2003 hvis HK liker det så prøv motherboardmonitor 5.0 Lenke til kommentar
Buchern Skrevet 19. juni 2003 Del Skrevet 19. juni 2003 hei... Har et program som heter CPU COOL. Kan sikkert sende det til deg på mail. Det måler varme i Cpuen og en ting til. Husker ikke akkurat hva det heter men det er ikke GPU en Lenke til kommentar
Noty Skrevet 19. juni 2003 Del Skrevet 19. juni 2003 Vil anbefale mbm. Har prøvd flere andre, men ingen som er like bra som mbm.. i win Lenke til kommentar
C0bra Skrevet 19. juni 2003 Del Skrevet 19. juni 2003 Speed fan er veldig bra... finnes på www.downloads.com Lenke til kommentar
Broseen Skrevet 19. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2003 Takk for svar, lastet ned CPUCooL. Er 58,4 grader etter en halvtimes spilling normalt eller "dårlig?" Og det blir vel vesentlig varmere om jeg skrur på sidedekselet. Lenke til kommentar
C0bra Skrevet 19. juni 2003 Del Skrevet 19. juni 2003 Hvis du har boxed vifte er det ok det..men det er jo bedre med en kallere cpu.. Lenke til kommentar
Broseen Skrevet 19. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2003 Har mist silent twin og amd xp1600. Har nettopp byttet vifte og tatt på ny goop. Har jo tenkt på å sette inn to vifter i kabinettet om jeg tar på sidedekselet, men det blir jo ikke bedre enn å ha det av likevel. Over 60 grader på cpu er vel ikke spes bra? Lenke til kommentar
Buchern Skrevet 19. juni 2003 Del Skrevet 19. juni 2003 Takk for svar, lastet ned CPUCooL. Er 58,4 grader etter en halvtimes spilling normalt eller "dårlig?" Og det blir vel vesentlig varmere om jeg skrur på sidedekselet. Hei. får ca 57,5 grader jeg når jeg spiller og har sidedekslet på. tar jeg det av får jeg 54. De tempraturene dine går men det er litt varmt. Geforce 2 en min er betraktlig varmere har ikke målt men du kan ikke ta på heat sinken uten å brenne deg. er ca 70 grader tror jeg Lenke til kommentar
Broseen Skrevet 19. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2003 Hmmm.. Har lest her på forumet at folk har brukt mist silent twin kjøler på alle slags amd cpu`er uansett hastighet. Skulle jo tro det villle bli for varmt, eller? Min geforce2 er også veldig varm forresten. :-? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå