Trollfjes Skrevet 24. juli 2010 Del Skrevet 24. juli 2010 Hei. Ser etter en dystopia bok etter å ha spilt ferdig både bioshock 1 og 2 og ser da etter en lignende bok i forhold til dette spillet. Ble så revet med av fortellingen og hele samfunnet som er brutt så ned at "det ikke kan bli værre", med en historie, en del oppgaver å løse, store gåter, forræderi osv. Takk på forhånd for svar. Lenke til kommentar
Trollfjes Skrevet 24. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2010 Good thing. Dette ser jeg på som de mest interessante bøkene som er der ute. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 24. juli 2010 Del Skrevet 24. juli 2010 1984 av George Orwell Brave New World av Aldous Huxley Fahrenheit 451 av Ray Bradbury Do Androids Dream Of Electric Sheep av Phillip K Dick. (Denne boken er inspirasjonen til Blade Runner) Lenke til kommentar
Trollfjes Skrevet 25. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2010 Sistnevnte der er en science fiction bok, er det ikke? Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 25. juli 2010 Del Skrevet 25. juli 2010 Er vel det, men at en bok er sci-fi utelukker ikke at den og er dystopisk. Lenke til kommentar
Trollfjes Skrevet 25. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2010 Leste noe om at Judge Dredd var dystopisk. Nå har jeg kun spilt spillet i mine yngre dager, men finnes det romaner om Judge Dredd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå