Datafriken Skrevet 24. juli 2010 Del Skrevet 24. juli 2010 er det mulig og få bytte språk på det spille mitt spill er på tysk -.- ? Lenke til kommentar
GtHoo Skrevet 24. juli 2010 Del Skrevet 24. juli 2010 ja, i options /menu i spillet? Lenke til kommentar
Datafriken Skrevet 24. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2010 finner ingen Lenke til kommentar
GtHoo Skrevet 24. juli 2010 Del Skrevet 24. juli 2010 er det cod 4 eller cod mw2? Lenke til kommentar
GtHoo Skrevet 24. juli 2010 Del Skrevet 24. juli 2010 er det cod mw2, så gå i steam --> labrary --> høyreklikk på spillet --> properties --> language --> endre språke til ønsket valg Lenke til kommentar
Datafriken Skrevet 24. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2010 jeg bruker PS3 Lenke til kommentar
GtHoo Skrevet 24. juli 2010 Del Skrevet 24. juli 2010 da har ikke jeg peiling -.- se inne i spille på options (lær deg hva det er på tysk, på google translate eller lignende) Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 24. juli 2010 Del Skrevet 24. juli 2010 jeg bruker PS3 Hm, kanskje location, eller språk på PS3 er tysk da? Lær deg navnet, oki? Lenke til kommentar
Datafriken Skrevet 24. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2010 jeg har prøvd og endre språket på min ps3 til engelsk funka ikke leste at spill som er kjøpt i land som tyskland er på tysk ikke mulig og endre det syns jeg skulle ha stått på coveret til spillet :@ Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 24. juli 2010 Del Skrevet 24. juli 2010 jeg har prøvd og endre språket på min ps3 til engelsk funka ikke leste at spill som er kjøpt i land som tyskland er på tysk ikke mulig og endre det syns jeg skulle ha stått på coveret til spillet :@ Synes heller late utviklere burde gjort en bedre jobb jeg. Lydfilene som er stemmer kan da ikke ta såå mye plass? Iallefall engelsk burde vært på ALLE spill. Trenger ikke feks norsk, men engelsk burde alltid vært der. Stakkars utlendinger i tyskland.. Lenke til kommentar
Datafriken Skrevet 25. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2010 jeg har prøvd og endre språket på min ps3 til engelsk funka ikke leste at spill som er kjøpt i land som tyskland er på tysk ikke mulig og endre det syns jeg skulle ha stått på coveret til spillet :@ Synes heller late utviklere burde gjort en bedre jobb jeg. Lydfilene som er stemmer kan da ikke ta såå mye plass? Iallefall engelsk burde vært på ALLE spill. Trenger ikke feks norsk, men engelsk burde alltid vært der. Stakkars utlendinger i tyskland.. jeg helt enig med deg der engelsk burde ha vært på alle spill iste for at de skal lage spill med andre språk det hadde jo vært enkelere med 1 spill med flere språk ! Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 27. juli 2010 Del Skrevet 27. juli 2010 Et par innlegg er slettet. Jeg minner om retningslinjene angående høffelighet og saklighet. (Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres pr. PM/melding) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå