FOOrK Skrevet 19. juni 2003 Del Skrevet 19. juni 2003 topic sier det meste. Kan man sende over spill fra en xbox direkte til en annen? slik jeg har gjort det til nå, er å mellomlagre på pcen min for så å sende over til den andre xboxen. Litt for tungvindt. Hvis det går, gjerne fortell meg hvordan jeg skal gjøre det!! Lenke til kommentar
Blib Skrevet 19. juni 2003 Del Skrevet 19. juni 2003 Installerer du Linux på den som skal overføres til er det bare å gå innpå FTPen til den første boxen og hente over....? Lenke til kommentar
Nichlas Skrevet 19. juni 2003 Del Skrevet 19. juni 2003 Det går helt fint med f. eks xbftp. Da kan du sende mellom de to Xboxene... Lenke til kommentar
FOOrK Skrevet 19. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2003 Det går helt fint med f. eks xbftp. Da kan du sende mellom de to Xboxene... xbftp? hva er det da? ftp client for xbox? Lenke til kommentar
Nichlas Skrevet 19. juni 2003 Del Skrevet 19. juni 2003 xbftp? hva er det da? ftp client for xbox? Stemmer. Du kan laste den ned her: http://www.crusaders.no/members/joker/xbox...x/xb-ftp061.rar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå