NØB Skrevet 30. januar 2002 Del Skrevet 30. januar 2002 Er Operation Flashpoint et bra spill?? Jeg prøvde spillet og fikk et skudd i hovudet men ein gong. Jeg spilte spillet på ein kompis av meg sin pc og der var det ganske dårlig grafikk og det hakka, dette kan ha påvirka inntrykket mitt:?: Hva mener dere om Operation Flashpoint, Kan det anbefales? Håper på svar:lol: Lenke til kommentar
Danny Skrevet 30. januar 2002 Del Skrevet 30. januar 2002 ja dødsrått spill men krever sitt hadde gf2mx før det hakka en del,har ikke prøvd det nå med radeon8500 orker ikke å dra ut cdene :smile: Lenke til kommentar
NØB Skrevet 30. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2002 Tror du det hakker på mitt skjermkort, Gainward SiS 315 64MB?? Lenke til kommentar
Evleos Skrevet 30. januar 2002 Del Skrevet 30. januar 2002 Det bør well gå, SIS 315 er omtrent like rask som en GeForce2mx200... Lenke til kommentar
RogueFreak Skrevet 30. januar 2002 Del Skrevet 30. januar 2002 JA! OFP er et bra spill og det kan anbefales! Du bør nok ha et bra grafikkort for det krever litt! Men siden du selv sier at CS og SC er de beste spillene, så vet jeg ikke jeg...om OFP er noe for deg! :razz: Fra tråden du selv startet, om Rainbow 6 var et bra spill: http://forum.hardware.no/viewtopic.php?top...c=12205&forum=5 Har funka bra på de to grafikkortene jeg har prøvd OFP med: Voodoo5 5500 64MB og et Gainward GeForce2Ti/450TV 64MB _________________ A man's character is his fate [ Denne Melding var redigert av: RogueFreak på 2002-01-30 20:39 ] Lenke til kommentar
M-PeppE Skrevet 12. mars 2002 Del Skrevet 12. mars 2002 Grunnen til at det hakker og det er dårlig grafikk kan vere vist du har brent spillet. Det er et program i spillet som ådeleger alt det gøye i spillet vist du brenner det eller har craket det.. Har du brent det anbefaler jeg at du kjøper det vist du liker det. Lenke til kommentar
thomasolsen Skrevet 12. mars 2002 Del Skrevet 12. mars 2002 Det er et rått spill i multiplayer!...Singelplayer er også tøft.... Lenke til kommentar
Hidden Skrevet 12. mars 2002 Del Skrevet 12. mars 2002 (endret) Vårrengjøring. Endret 5. januar 2005 av Hidden Lenke til kommentar
jovaa Skrevet 12. mars 2002 Del Skrevet 12. mars 2002 Dette er et av de sykeste spilla noensinne. Hvis du i tillegg har erfaring fra forsvaret så kommer du ikke nærmere ekte krig noen steder. Teamwork på LAN er helt sykt, spesielt hvis folka har litt peil, og ikke fører Rambokrig. Anbefales på det sterkeste! Løp og kjøp Gold Edition pakken som er ute nå. Originalspillet pluss utvidelse til en ytterst trivelig pris. :smile: Lenke til kommentar
Dollbug Skrevet 12. mars 2002 Del Skrevet 12. mars 2002 Laster ned demo nå, 20 minutter igjen. Håper det er bra. CS har ødelagt meg, jeg gir ikke lenger nye spill den sjangsen de fortjener. Hvis de ikke er bra nok etter 15 minutter lengter jeg tilbake til CS før jeg egentlig har kommet igang. Mange spill krever mye innsats før de oppleves som like gode som spill du kjenner godt. Forrige gang, da jeg prøvde den første demoen i fjor sommer eller noe, ble jeg litt imponert over OFP men var utålmodig og ble skuffet over at det egentlig ikke var et serverbasert multiplayerspill. Husker den gang jeg gikk rundt i timesvis og grublet over hvordan komme videre i Riven. Det var tålmodighet. Lenke til kommentar
Pop Skrevet 12. mars 2002 Del Skrevet 12. mars 2002 La meg nå for all del føye til... Ghost Recooooon! Spill det, og bli en lykkelig soldat. :smile: Lenke til kommentar
BoardkilL Skrevet 12. mars 2002 Del Skrevet 12. mars 2002 Det ligger tester av både Operation Flashpoint og Red Hammer på sida her da :smile: http://www.gamer.no/omtaler/operation_fp/ http://www.gamer.no/omtaler/red_hammer/index.html :smile: Vakent bra omtaler de der to ass! :wink: Spillet rocker verden, beste krigs-sim som finnes spør du meg. Lenke til kommentar
RogueFreak Skrevet 12. mars 2002 Del Skrevet 12. mars 2002 Hehe...noen som har plukka opp tråden til NØB igjen, fyren var jo bare ute etter de beste spilla og laste ned (han ble jo banna) Som jeg sa den gang: OFP er et veldig bra spill! For krigspill i stor skala er det ikke mye som slår OFP...R6/RS og GR som jeg spiller mye slår ikke OFP på akkurat det punktet! Har ikke fått meg Red Hammer enda, er det verdt penga og kjøpe den? Har litt lyst på den... Gleder meg til Resistance pakka kommer ut jeg Lenke til kommentar
BoardkilL Skrevet 12. mars 2002 Del Skrevet 12. mars 2002 Red Hammer er helt klart verdt pengene ja! Hele pakka var sinsykt bra laga, med intense nye oppdrag og nye kjøretøy. Storyen var lagt opp på en litt annen måte og, en måte jeg likte bedre enn i originalen. Løp og kjøp! :smile: Lenke til kommentar
jovaa Skrevet 12. mars 2002 Del Skrevet 12. mars 2002 helvette, må jeg virkelig kjøpe utvidelsen da? etter å ha gitt opp siste oppdraget i 3 måneder fant jeg spillet frem igjen nå. klarte det på 3 forsøk :smile: Nå må jeg ha mer! Er hekta, igjen... Kongespill altså, huff... Og missioneditoren er genial. Grafikken er kanskje ikke på topp, men når det gjelder atmomsfære og innlevelse er OPF helt i toppsjiktet. plukke frem en LAW og herje litt... Lenke til kommentar
Hidden Skrevet 12. mars 2002 Del Skrevet 12. mars 2002 (endret) Vårrengjøring. Endret 5. januar 2005 av Hidden Lenke til kommentar
GOOSH Skrevet 12. mars 2002 Del Skrevet 12. mars 2002 OFP er et kjempe bra spill å holdcity i multiplayer er helt rått! Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 2. mai 2002 Del Skrevet 2. mai 2002 jeg fatter bare ikke at så mange klager på grafikken i OPF...hvor mange andre spill er det så store, åpne maps i? der man kan bevege seg fritt overalt, med sikt som går over 400m? Jeg synes OPF er nydelig å spille... Lenke til kommentar
Hidden Skrevet 2. mai 2002 Del Skrevet 2. mai 2002 (endret) Vårrengjøring. Endret 5. januar 2005 av Hidden Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 3. mai 2002 Del Skrevet 3. mai 2002 Hidden, du er en sjelefrende... dag/natt syklusen er bare genial...jeg hadde pc'en på i ett døgn, bare for å sjekke om den stemte :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå