Gå til innhold

Spill med bra historie - noen tips?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Må si meg enig med kjermy jeg da. MW2 har en fetere singleplayer (selv om det bare er så vidt), så var det et eller annet med online på MW2 jeg ikke likte. Det manglet liksom noe av det som gjorde at jeg ble så hektet på MW1. Veldig mye fordi det ble så mye fokus på andre ting enn selve spillingen - perks, killstreaks osv. Jeg syns forøvrig at killstreaks øker kurven i spillet siden de som er gode får mange flere killstreaks enn de som ikke er så gode.

Lenke til kommentar

Når vi først er off-topic hadde det første Unreal Tournament også killstreak, men det gav ingen bonuser. Alt det gjorde var å si ifra hvem som har killstreak, så han/hun ofte ble et logisk mål. Det igjen gjorde at kampene ble mer rettferdige. På den tiden med UT1 og Quake 3 hadde vi ikke noe perks, skills, klasser og alt det tullet der. Hvert våpen hadde en eller to måter å skyte på, og vi kunne plukke opp power-ups som varte en kort stund. Det var alt, og muligens derfor har jeg til dags dato ikke funnet et eneste spill som er bedre online enn de to.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Når vi først er off-topic hadde det første Unreal Tournament også killstreak, men det gav ingen bonuser. Alt det gjorde var å si ifra hvem som har killstreak, så han/hun ofte ble et logisk mål. Det igjen gjorde at kampene ble mer rettferdige. På den tiden med UT1 og Quake 3 hadde vi ikke noe perks, skills, klasser og alt det tullet der. Hvert våpen hadde en eller to måter å skyte på, og vi kunne plukke opp power-ups som varte en kort stund. Det var alt, og muligens derfor har jeg til dags dato ikke funnet et eneste spill som er bedre online enn de to.

Det er slik online spilling skal være.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...