del_diablo Skrevet 27. juli 2010 Del Skrevet 27. juli 2010 Deus Ex 1 Fallout 1 og 2 2 Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 28. juli 2010 Del Skrevet 28. juli 2010 (endret) COD MW2 COD MW2 og COD4 er også god, eller hva? Snart kommer Special Ops også, skal visst nok være bra, men i hvertfall, COD seriene er et av de beste! Endret 28. juli 2010 av xDestiny10x Lenke til kommentar
pxK Skrevet 28. juli 2010 Del Skrevet 28. juli 2010 Bioshock anbefales, selv hatet jeg spillets gameplay men historien var ganske god. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 28. juli 2010 Del Skrevet 28. juli 2010 Fant Wolfenstein til en hundrelapp på GameStop, og det var faktisk ikke så verst. Jeg er ikke akkurat den største tilhengeren av FPS-spill, men Wolfenstein har sine sider. Blir nok å spille det en stund, når jeg om noen år er ferdig med Starcraft 2-trilogien. (men Starcraft 3 kommer vel etterhvert...) Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 28. juli 2010 Del Skrevet 28. juli 2010 Ja, forresten, du bør kjappe deg med å kjøpe et spill, fordi gamestop har jo salg opp til 70%. Så hadde jeg vært deg ville jeg gjort før salget er over. Det er ikke noe bestemt dato når det er over, til lageret rekker, men det er ikke salg på alle spil, det er på de mest kjente i hvertfall altså cod og bc2. Lenke til kommentar
NoNamesLeft Skrevet 28. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2010 Har spillt igjennom alle Cod. Og tro meg. aldri mer Men får se om jeg tar meg turen til gamestop da! Lenke til kommentar
kjermy Skrevet 28. juli 2010 Del Skrevet 28. juli 2010 Cod er vel ikke kongen over bra historie? Multiplayer og action, ja. Men historien er vel nokså gjennomsnittlig. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 28. juli 2010 Del Skrevet 28. juli 2010 Cod er vel ikke kongen over bra historie? Multiplayer og action, ja. Men historien er vel nokså gjennomsnittlig. Sant, men jeg liker historien i hvert enkelt spill, selv om man bruker forskjellige personer, men spillene veldige gode, så jeg ville ha kjøpt dem om jeg var deg. (Har COD MW2 selv, så jeg anbefaler deg den om du liker First Person Shooting spill. Lenke til kommentar
NoNamesLeft Skrevet 28. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2010 Cod er vel ikke kongen over bra historie? Multiplayer og action, ja. Men historien er vel nokså gjennomsnittlig. Sant, men jeg liker historien i hvert enkelt spill, selv om man bruker forskjellige personer, men spillene veldige gode, så jeg ville ha kjøpt dem om jeg var deg. (Har COD MW2 selv, så jeg anbefaler deg den om du liker First Person Shooting spill. Har både Mw og Mw2. Mw var ok, men MW2 er det verste mølet noen gang. Historien var ok, men resten var "ræv". Lenke til kommentar
Balleflass Skrevet 28. juli 2010 Del Skrevet 28. juli 2010 Mass Effect 1 og 2 er bra selv om det ikke er no orginalt, det er jo fortsatt bra utført. Fallout 1 og 2 er konge, Fallout 3 har greit story, men Bethesda har kommet litt på kjøre vil jeg nå si. Morrowind var det siste bra dem ga ut. Oblivion er hypet opp fordi det har penere grafikk som da viser mer til dagens ungdom som da igjen er dem som kjøper mest spill. Deus Ex 1 er konge, Deus Ex 2 er greit, men er egentlig litt hjernedød i forhold til DE1. men fortsatt, Konge story er uten tvil Metal Gear Solid serien, med Silent Hill på andreplass. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 28. juli 2010 Del Skrevet 28. juli 2010 Cod er vel ikke kongen over bra historie? Multiplayer og action, ja. Men historien er vel nokså gjennomsnittlig. Sant, men jeg liker historien i hvert enkelt spill, selv om man bruker forskjellige personer, men spillene veldige gode, så jeg ville ha kjøpt dem om jeg var deg. (Har COD MW2 selv, så jeg anbefaler deg den om du liker First Person Shooting spill. Har både Mw og Mw2. Mw var ok, men MW2 er det verste mølet noen gang. Historien var ok, men resten var "ræv". Det som var helt "ræva" er iwnet i multiplayer mode på pc. Kan ikke velge map og game, isteden må man vente til den finner en host eller så må du vente en evighet før folk kommer i ditt rom slik at du er host Lenke til kommentar
zaqqoZeq Skrevet 28. juli 2010 Del Skrevet 28. juli 2010 AoE III har ganske fengende campaign Lenke til kommentar
kjermy Skrevet 28. juli 2010 Del Skrevet 28. juli 2010 (endret) Cod er vel ikke kongen over bra historie? Multiplayer og action, ja. Men historien er vel nokså gjennomsnittlig. Sant, men jeg liker historien i hvert enkelt spill, selv om man bruker forskjellige personer, men spillene veldige gode, så jeg ville ha kjøpt dem om jeg var deg. (Har COD MW2 selv, så jeg anbefaler deg den om du liker First Person Shooting spill. Har både Mw og Mw2. Mw var ok, men MW2 er det verste mølet noen gang. Historien var ok, men resten var "ræv". Det som var helt "ræva" er iwnet i multiplayer mode på pc. Kan ikke velge map og game, isteden må man vente til den finner en host eller så må du vente en evighet før folk kommer i ditt rom slik at du er host MW2 er dårlig på så utrolig mye. CoD4 er det spillet jeg har spillt mest. MW2 var alt jeg ikke likte med CoD4, i tillegg til at jeg ikke kunne spille mods, der problemene var fjernet. EDIT: Går vel nokså off-topic her. Må bare beklage for det. Endret 28. juli 2010 av kjermy Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 28. juli 2010 Del Skrevet 28. juli 2010 Cod er vel ikke kongen over bra historie? Multiplayer og action, ja. Men historien er vel nokså gjennomsnittlig. Sant, men jeg liker historien i hvert enkelt spill, selv om man bruker forskjellige personer, men spillene veldige gode, så jeg ville ha kjøpt dem om jeg var deg. (Har COD MW2 selv, så jeg anbefaler deg den om du liker First Person Shooting spill. Har både Mw og Mw2. Mw var ok, men MW2 er det verste mølet noen gang. Historien var ok, men resten var "ræv". Det som var helt "ræva" er iwnet i multiplayer mode på pc. Kan ikke velge map og game, isteden må man vente til den finner en host eller så må du vente en evighet før folk kommer i ditt rom slik at du er host MW2 er dårlig på så utrolig mye. CoD4 er det spillet jeg har spillt mest. MW2 var alt jeg ikke likte med CoD4, i tillegg til at jeg ikke kunne spille mods, der problemene var fjernet. Selve spillet er bra! Det er ikke dårlig på utrolig mye nei. Lenke til kommentar
kjermy Skrevet 28. juli 2010 Del Skrevet 28. juli 2010 Dette er jo selvfølgelig smak og behag. Jeg syns det er ræva på så mange punkt, og CoD4 er overlegent. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 28. juli 2010 Del Skrevet 28. juli 2010 Dette er jo selvfølgelig smak og behag. Jeg syns det er ræva på så mange punkt, og CoD4 er overlegent. Fortell noen punkter hva spillet er ræva på. Utenom iwnet, der suger den. Tror du cod4 slår cod6? Grafikken er bedre og masse annet... Lenke til kommentar
kjermy Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 Mens det store problemet i CoD4 var noobtube, last stand og martyrdom, kunne de gjerne sløyfet det. Men det de gjorden, var å legge til mer av det. Blir helt på trynet. Istedet for å høre på folket gikk de i motsatt retning. I CoD4 kan man i det minste spille mods (f. eks. promod som jeg spiller) for å fjerne alt dette dritet, slik at kampene blir mer rettferdige. På MW2 kan man ikke gjøre det. I tillegg med at man ikke kan velge bane osv, så syns jeg det virker som IW mener det vet bedre enn spillerne hva spillerne vil. MW2 er helt basert på ranks og perks osv, med masse hjelpemidler og killstreaks som gjør at skills blir mindre og mindre verdt. Det var mer enn nok feige løsninger i CoD4, men istedenfor å fikse det i MW2 ble det bare mer. Nå snakker jeg kun om MP. SP var rimelig likestillt, og der hadde MW2 forbedret litt, med økt variasjon osv. Er vi ferdige med off-topicet nå? Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 Dragon Age har en ganske brukbar historie. Synd med resten av spillet. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 Mens det store problemet i CoD4 var noobtube, last stand og martyrdom, kunne de gjerne sløyfet det. Men det de gjorden, var å legge til mer av det. Blir helt på trynet. Istedet for å høre på folket gikk de i motsatt retning. I CoD4 kan man i det minste spille mods (f. eks. promod som jeg spiller) for å fjerne alt dette dritet, slik at kampene blir mer rettferdige. På MW2 kan man ikke gjøre det. I tillegg med at man ikke kan velge bane osv, så syns jeg det virker som IW mener det vet bedre enn spillerne hva spillerne vil. MW2 er helt basert på ranks og perks osv, med masse hjelpemidler og killstreaks som gjør at skills blir mindre og mindre verdt. Det var mer enn nok feige løsninger i CoD4, men istedenfor å fikse det i MW2 ble det bare mer. Nå snakker jeg kun om MP. SP var rimelig likestillt, og der hadde MW2 forbedret litt, med økt variasjon osv. Er vi ferdige med off-topicet nå? Sorry for off-topic ja, nesten ferdig. For det første hvordan ville du ha hatt det om du hadde en lang rekke med deathstreaks? Litt bra at de gidder å lage det slik at de dårlige også kan klare noe. For det andre når noen bruker tube greiene på deg blir du irritert ja, men om du får 10 kills selv med en slik tube da er du glad. Altså alle bruker de greiene og tenker bare at man selv blir irritert om noen dreper deg med de. Men ikke om du dreper andre med de. Og Infinity Ward vil at cod spillene skal etterligne virkeligheten mest, men samtidig at alle skal få sjanser til å drepe slik at folk ikke skal slutte med å spille det om de ikke klarer å få kills. Deathstreak og perk greinen finnes ikke i virkeligheten, men det gjør spillet utfordrende og man vil åpne de greine og da vil man spille det. Grenade Launcher finnes på ekte og derfor har de det også i spillet. Da var vi ferdige. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå