Gå til innhold

Spill med bra historie - noen tips?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Portal og Half Life 2 med episode 1 & 2 anbefales på det sterkeste. Det er hvertfall spill med god historie og som holder på interessen utrolig godt.

Første jeg tenker på når jeg tenker på bra histore, er Mafia. Utrolig bra historie, har spillt gjennom det mange ganger, fortsatt morro. I tillegg er det greit å spille gjennom før Mafia 2 kommer ut i august(?)

Kan også hive meg på Mirrors Edge, vil absolutt ikke si det er frustrerende. Kan være litt om du spiller på en høy vanskelighetsgrad, mot de verste fiendene, men ikke noe mer enn gjennomsnittet vil jeg si.

Lenke til kommentar

FPS: Prey (2006) Et ganske morsomt FPS spill, med noen kule features og gode gammeldagse bosser.

3rd person: Mafia (2002) Spillet som (IMO og noen andres) gnidde Rockstar sitt GTA ned i grusen med sin overlegne Historie og innovasjon på storyfronten i slike spill. Mafia 2 er et must senere i år for meg for å si det slik.

Lenke til kommentar

vel du har jo Metal Gear Solid 1 og 2 på pc som har sykt bra historier. men det beste er om du har ps2 og ps3 så du får spillt 3rn og 4rn også. er etter min mening den spillserien med best story.

men hvis du må ha det på pc så er Monkey Island og Broken Sword spilla veldig bra.

skaff deg Silent Hill boxen som inneholder SH1-4. 4rn (The Room) er ikkeno superduper, men 1-3 er konge. 2rn er den beste etter min mening, men den har en egen story i forhold til 1rn og 3rn som følger den samme orginale SH storyen.

Lenke til kommentar

Beste spill med beste historier (i uspesifisert rekkefølge):

Bioshock

Fallout 3

Mass Effect

-

The Chronicles of Riddick: Assault on Dark Athena (Da spesielt "remaken" av Butcher Bay som følger med)

CoD4

CoD5

MW2

Ellers er de fleste allerede nevnt (men hvis du har tilgang på konsoll vokser listen betraktelig).

Endret av Aceface
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...