NoNamesLeft Skrevet 24. juli 2010 Del Skrevet 24. juli 2010 hei! Jeg trenger et spill med bra historie som kan holde meg spillende og interesert fra start til slutt. Er vel egentlig alle kriterier foreløbig. Bare fyr løs Lenke til kommentar
Triggers Skrevet 25. juli 2010 Del Skrevet 25. juli 2010 Mass Effect og Mass Effect 2. Lenke til kommentar
Lange Skrevet 25. juli 2010 Del Skrevet 25. juli 2010 Et spill som ikke har et kjedelig øyeblikk er Mirrors Edge. Det har sammenheng med at det er veldig kort. Half Life 2 + Episode 1 og 2. Alien Swarm, gratis 4 player co-op på steam. Lenke til kommentar
srbz Skrevet 25. juli 2010 Del Skrevet 25. juli 2010 Portal (minus dette med historie). Det holder deg ihvertfall spillende fra start til slutt. Ingen pauser trengs. Lenke til kommentar
NoobCannon Skrevet 25. juli 2010 Del Skrevet 25. juli 2010 Bioshock 1 og 2 og Mass Effect 2 holder deg klistret en god stund. Mirrors Edge Ekstremt frustrerende. Lenke til kommentar
kjermy Skrevet 25. juli 2010 Del Skrevet 25. juli 2010 Portal og Half Life 2 med episode 1 & 2 anbefales på det sterkeste. Det er hvertfall spill med god historie og som holder på interessen utrolig godt. Første jeg tenker på når jeg tenker på bra histore, er Mafia. Utrolig bra historie, har spillt gjennom det mange ganger, fortsatt morro. I tillegg er det greit å spille gjennom før Mafia 2 kommer ut i august(?) Kan også hive meg på Mirrors Edge, vil absolutt ikke si det er frustrerende. Kan være litt om du spiller på en høy vanskelighetsgrad, mot de verste fiendene, men ikke noe mer enn gjennomsnittet vil jeg si. Lenke til kommentar
NoNamesLeft Skrevet 25. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2010 (endret) Har spillt igjenom stort sett alle som er nevnt Half Life 1+2 er fedrig, Mirrors Edge og Mass Effect likte jeg ikke og portal er rundet en 3-4 ganger Men takk! Endret 25. juli 2010 av NoNamesLeft Lenke til kommentar
NoobCannon Skrevet 25. juli 2010 Del Skrevet 25. juli 2010 Metro 2033, Assassin's Creed II, Dark Messiah Might and Magic. Lenke til kommentar
Lange Skrevet 25. juli 2010 Del Skrevet 25. juli 2010 Dark Messiah er veldig bra. S.T.A.L.K.E.R.: Call of Pripyat er veldig atmosfærisk og er det beste stalker spillet hittil. Cryostasis: The Sleep of Reason. Enda et bra spill hvis du liker grøsser med bra story. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 25. juli 2010 Del Skrevet 25. juli 2010 Singularity er ikke så verst. Ikke forvent det neste store alà System Shock og Doom, men det har sine sider. Lenke til kommentar
NoNamesLeft Skrevet 25. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2010 Skal vi se.... Metro 2033 er ferdig Stalker COP er jeg ferdig AC2 er ferdig. Dark Messiah er ferdig Cryostasis: The Sleep of Reason ikke noe jeg vil sitte å spille på natten :S Men Singularty må prøvest! Lenke til kommentar
MilKman' Skrevet 27. juli 2010 Del Skrevet 27. juli 2010 Mafia Jade Empire har jo så å si en historie ZELDA: OCARINA OF TIME! :D:D Jeg gråter hver gang jeg runner det : ( Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 27. juli 2010 Del Skrevet 27. juli 2010 Broken Sword - Shadow of the Templars (Circle of Blood). Lenke til kommentar
Atomics Skrevet 27. juli 2010 Del Skrevet 27. juli 2010 FPS: Prey (2006) Et ganske morsomt FPS spill, med noen kule features og gode gammeldagse bosser. 3rd person: Mafia (2002) Spillet som (IMO og noen andres) gnidde Rockstar sitt GTA ned i grusen med sin overlegne Historie og innovasjon på storyfronten i slike spill. Mafia 2 er et must senere i år for meg for å si det slik. Lenke til kommentar
Balleflass Skrevet 27. juli 2010 Del Skrevet 27. juli 2010 vel du har jo Metal Gear Solid 1 og 2 på pc som har sykt bra historier. men det beste er om du har ps2 og ps3 så du får spillt 3rn og 4rn også. er etter min mening den spillserien med best story. men hvis du må ha det på pc så er Monkey Island og Broken Sword spilla veldig bra. skaff deg Silent Hill boxen som inneholder SH1-4. 4rn (The Room) er ikkeno superduper, men 1-3 er konge. 2rn er den beste etter min mening, men den har en egen story i forhold til 1rn og 3rn som følger den samme orginale SH storyen. Lenke til kommentar
NoNamesLeft Skrevet 27. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2010 Takk takk! Har akkurat begynt å spille Mafia, men det blir nok noen flere etterhvert! Lenke til kommentar
Aceface Skrevet 27. juli 2010 Del Skrevet 27. juli 2010 (endret) Beste spill med beste historier (i uspesifisert rekkefølge): Bioshock Fallout 3 Mass Effect - The Chronicles of Riddick: Assault on Dark Athena (Da spesielt "remaken" av Butcher Bay som følger med) CoD4 CoD5 MW2 Ellers er de fleste allerede nevnt (men hvis du har tilgang på konsoll vokser listen betraktelig). Endret 27. juli 2010 av Aceface Lenke til kommentar
NoNamesLeft Skrevet 27. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2010 Har tillgang til en Xbox ja! Helst ikke cod eller mass effect Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå