sitdown Skrevet 24. juli 2010 Del Skrevet 24. juli 2010 Hei, Min far har lyst til å prøve seg litt med filming. Han ønsker å prøve seg litt med en billig løsning i første omgang. Han har fra før et Canon Eos 350 og foreslo derfor at han kunne kjøpe et greit lommekamera som har en bra filmfunksjon mellom 2000-4000 kr. Han ønsker å kunne bruke videon i et veldig enkelt redigeringsprogram, hvis noen har forslag til et program hadde det også vært bra. Han lurer også på om det finnes et kamera som tåler støt/støv uten at det går på vesentlig bekostning av kvalitet i forhold til pris. Fungerer Optisk zoom-funksjonen på videoinnspillingen? Er det noen som har noen gode forslag? Lenke til kommentar
Kasper22 Skrevet 25. juli 2010 Del Skrevet 25. juli 2010 (endret) Panasonic Lumix DMC-TZ10 kansje? ..Kan jo lese litt tester Jeg har TZ7, og synes det er et veldigt kjekt "all round" kamera. Kan jo hende det er noen tz7 igjen i en butikk som kan kjøpes billigt, men dette har ikke geotagging slik som tz10 har. Når det gjelder optisk zoom, så kan denne brukes under videoopptak på tz7 ivertfall. Dette ble grunnen til at jeg valgte det over rivalen fra Canon,da det kun hadde digital zoom under videoopptak. Endret 25. juli 2010 av Kasper22 Lenke til kommentar
sitdown Skrevet 26. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2010 Så faktisk på det selv, så det er sikkert et fornuftig valg for ham. Jeg foreslo digitaltkamera istedetfor videokamera. Hvis det ikke er noen andre innvendinger foreslår jeg dette til ham. Takk for råd :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå