Gå til innhold

Ikke nok ledig plass på hardisken...

Gjest medlem-140898

Anbefalte innlegg

Gjest medlem-140898

Jeg har nettopp kjøpt spillet Deathspank, og det står at jeg mangler plass. Spillet selv har 1001 MB. Jeg har den gamle ps3 konsollen (trur det er 60hb), og hvordan i det huleste har jeg brukt så mye ? Jeg vet jo ikke selv hva jeg skal slette engang. Skal jeg slette spill fra spille datatjenesten ? Mister jeg ikke da trofeene jeg fikk fra disse spillene ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Trofeene blir liggende, de er låst til PSN brukeren din og ikke konsollen, så det er ikke noe problem å slette spill. Savegames ligger jo i en annen mappe så det er jo bare å innstallere spillet senere hvis du føler for å spille det igjen.

Lenke til kommentar

Men om man bytter ps3 ? Kan jeg logge inn med psn brukeren min ? Eller må jeg lage på nytt ?

Hehe, skal du kjøpe ny maskin fordi du ikke har nok plass på den gamle? :p

Neida, men er bare å logge inn med brukeren din på en ny maskin ja, er som med nettsider du må logge deg innpå på en pc, skift pc og du må fortsatt logge deg inn med dine brukerdetaljer.

Endret av LunaticFanatic
Lenke til kommentar

Nei nei, bare lurte. Jeg trodde egentlig 60 GB holdt, men der tok jeg feil gitt..

Det holder lenge med 60GB om du bare spiller. Veldig lenge. Tror du må ha lagt inn noe filmer eller så har du enormt mange spill installert? Selv har jeg 25 spill på blu-ray, rundt 10 demoer og 14 fulle spill og hadde klart meg fint med 60GB om jeg kun hadde hatt det på den. Men jeg har massevis av HD-filmer liggende, så jeg investerte i en 640GB og bruker ca halvparten av det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...