anonymus94 Skrevet 24. juli 2010 Del Skrevet 24. juli 2010 Hei. Jeg har ett Canon Legria HF R18 video kamera. Kjøpte det i forige uke men nå som kameraet er fullt så skulle jeg liskom koble den opp til macen som til imovie... Jeg har prøvd det meste med koble fra kameraet og masse rart. plis kom med noe siden jeg sliter litt.... Lenke til kommentar
Mats Aa Skrevet 25. juli 2010 Del Skrevet 25. juli 2010 Har du prøft å vente en stund for å se om det kommer fram? Jeg måtte vente i ca. 5 minutter når kameraet var fult av bilder for at iPhoto skulle få noe framm. Lenke til kommentar
anonymus94 Skrevet 25. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2010 (endret) Har du prøft å vente en stund for å se om det kommer fram? Jeg måtte vente i ca. 5 minutter når kameraet var fult av bilder for at iPhoto skulle få noe framm. Sorry ass men fikk deg til. måtte bare gå inn på video bibloteket på kameraet så ploppet det opp masse rart så fikk det til. Takk takk ^^ Endret 1. august 2010 av anonymus94 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå