NorthThe_Great Skrevet 24. juli 2010 Del Skrevet 24. juli 2010 Hei, kan noen anbefale meg et par heftige routere? Har lite oversikt over markedet. Trenger noe som er stabilt, har veldig, veldig god rekkevidde og hastighet. Ikke for vanskelig å sette opp er også et pluss ;)Pris er ikke en så veldig stor begrensning, tar de forslagene jeg kan få På forhånd takk. Lenke til kommentar
rubine Skrevet 24. juli 2010 Del Skrevet 24. juli 2010 En kompis av meg bruker denne: http://www.apple.com/no/airportextreme/ Han får internett på 100/200mb/s (Trådløst) Han er iallefall veldig fornøyd, selv om han hater apple så syntes han denne var bra =) Lenke til kommentar
NorthThe_Great Skrevet 24. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2010 Takker, flere forslag? Er snakk om noen massive murvegger, så rekkevidde er alpha og omega. Lenke til kommentar
Rebel-Rider Skrevet 24. juli 2010 Del Skrevet 24. juli 2010 Kan anbefale 3com 3CRWDR300B har hatt den i over 1 år nå og den har vært meget stabil, lett å sette opp og den har innebygget ADSL2+ modem av god kvalitet, så har du adsl (og vet hvordan en setter det opp) så behøver du bare denne routeren. Den trådløse delen har god rekkevidde med opp til 300mbit hastighet (vist enhetene rundt støtter det), har den stående i kjelleren (murkjeller) og har full dekning i hele huset. Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 25. juli 2010 Del Skrevet 25. juli 2010 Hvis det ikke er mulig å trenge gjennom veggene, så kan han bruke homeplug som er nettverk via strømkablene. Buffalo WZR-HP-G300NH har bra rekkevidde sammenlignet med de fleste 11n-routere. Den yter f.eks bedre enn D-link DIR-655 som også er brukbar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå