Multi-Task Skrevet 24. juli 2010 Del Skrevet 24. juli 2010 Heisann, har et surroundanlegg (LG HB954PB, http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=507145) og en tv med følgende innganger: HDMI1,2,3 Komponent Kompositt? Scart Xboxen har KUN komponent Bluray spilleren har hdmi innganger men synes ikke å ha komponent (det ser ut til å være plugger for dette men jeg har ikke fått det til å fungere). Jeg skjønner at informasjonen er dårlig da jeg ikke kan mye om det tekniske. Akkurat nå får jeg bare lyd fra tv ved spilling. Er det noen som kan forklare (om overhodet mulig) hvordan jeg kan få lyd fra surroundanlegget ved bruk av xboxen? Lenke til kommentar
DJ-Timoty Skrevet 24. juli 2010 Del Skrevet 24. juli 2010 hva er det av innganger på denne forsterkeren? ser den har innebyggede surround dekordere, så det skal være mulig å koble til standard left+right (rød + hvit , noe det skal være i komponent-kabelen din?) så skal surround dekoderen "omgjøre" lyden til 5.1 surround.. er ihvertfall sånn det fungerer på surround forsterkeren min med xbox`en =) Lenke til kommentar
Multi-Task Skrevet 24. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2010 Slik ser det ut: se vedlagt bilde. Slik jeg skjønner det betyr "output" at jeg ikke kan koble til her. Lenke til kommentar
Multi-Task Skrevet 24. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2010 Okei, da koblet jeg til den hvite og røde til "aux" på spilleren, og nå er det lyd når jeg velger aux på blurayen/forsterkeren. Kjempe! Tusen takk. Lenke til kommentar
DJ-Timoty Skrevet 24. juli 2010 Del Skrevet 24. juli 2010 bare hyggelig å kunne hjelpe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå