SolidFloyd Skrevet 24. juli 2010 Del Skrevet 24. juli 2010 Har kjøpt meg en liten Samsung N210 som jeg skal bruke under forelesinger og til annet lett skolearbeid, fikk den ganske billig ettersom dette var den siste de hadde, altså utstillingsmodell. Grunnet at dette var en utstillingsmodell så tok jeg en totalt restore av pcn via Samsung pgm.vare. Pcn ble levert med Win 7 starter og Phoenix Hyperspace, Win 7 funker flott etter restoren, men jeg får ikke installert Phoenix HyperSpace, jeg får følgende feilmelding før installasjonen har kommet skikkelig i gang: The Installer cannot find a free primary partition table entry on the boot drive. Noen som har noen tips om hvordan jeg fikser dette? Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 24. juli 2010 Del Skrevet 24. juli 2010 Kjenner ikke Phoenix Hyperspace, men meldingen er forsåvidt grei nok. Du må se hva du har av partisjoner, det ser du i Diskbehandling (se signatur). Lenke til kommentar
SolidFloyd Skrevet 24. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2010 forsto at det hadde noe med partisjoner å gjøre, men hva må jeg gjøre.. lage en ny? Er ikke akkurat mitt sterkeste felt innen data dette her... hehe slik ser det ut diskbehandlingen: Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 25. juli 2010 Del Skrevet 25. juli 2010 Disken din har 4 primærpartisjoner. Da er den 'full', det er ikke mulig å lage en partisjon til. Lenke til kommentar
SolidFloyd Skrevet 25. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2010 Disken din har 4 primærpartisjoner. Da er den 'full', det er ikke mulig å lage en partisjon til. ok, har du noen ide om hvordan jeg skal få fikset dette? det funket jo tideligere, så det skal jo være mulig.. hehe takker for svar Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 25. juli 2010 Del Skrevet 25. juli 2010 Det er flere muligheter, men det vil være ulemper og en del jobb. 1. Fjerne gjenopprettingspartisjon. 2. Reinstallere Win7, fjerne System og C, lage ny C og la den bli System 3. Fjerne D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå