Tweekz Skrevet 24. juli 2010 Del Skrevet 24. juli 2010 Emnetittelen forteller jo det meste. Jeg har en MacBook Pro fra før så derfor PC som stasjonær. Jeg har ikke fulgt med på utviklingen i PC verdenen de siste årene og trenger derfor litt tips om hva som kunne passe meg. Når det angår prisen, så tenker jeg egentlig "minst mulig". Den skal allikevell drive en del VST'er og mye annet som krever litt. Jeg trenger kanskje ikke et supert skjermkort da den ikke skal brukes så mye til gaming? Bare hjelp meg ut litt før jeg begynner å tenke for mye;) Anyways, takker for alle svar! Lenke til kommentar
jornboss Skrevet 25. juli 2010 Del Skrevet 25. juli 2010 Forslag til 5200,-. Lydkort er jeg ikke ekspert på, men hovedkortet har et bra integrert lydkort som du evt kan teste ut. Du vet sikkert også om et bra lydkort som du vil ha Lenke til kommentar
Tweekz Skrevet 5. august 2010 Forfatter Del Skrevet 5. august 2010 Beklager sent svar, jeg har vært rimelig opptatt i det siste. Når det angår lydkort har jeg det allerede så det må ikke bli fokusert på overhodet=) Glemte å nevne det ser jeg nå. Videre har jeg funnet ut at jeg sansynligvis kommer til å bruke den også til fps gaming samt litt SC2. Beklager igjen og takk for tips=) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå