DrHawkins Skrevet 24. juli 2010 Del Skrevet 24. juli 2010 http://www.3dconnexion.com/products/spacepilot-pro.html Jeg vurderer å kjøpe denne musen. 3dconnexion(logitech) space pilot pro 3d mus.. er det noen som har noen erfaringer med denne musa, går det ann å bruke den til spilling eller er det kun til 3d programmer? 1. Hvor stort bruksområdet har den? 2. er den verdt 5000kr, er den virkelig så bra? 3. hvis det kun er til 3d programmer, holder det da ikke med en av de billigere? 4. gjerne kom med egne anbefalinger og ord om denne/dette Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 24. juli 2010 Del Skrevet 24. juli 2010 (endret) Den er for 3d programmer. Har testet en slik på jobb. Hvis det er spilling du skal bruke den til så kan jeg si det med en gang, ikke blås penga på denne eller lignende. Endret 24. juli 2010 av MrLee Lenke til kommentar
DrHawkins Skrevet 24. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2010 jeg bruker 3d programmer som 3ds max veldig mye fordi jeg studerer det så det er jo det som er hovedpointet men tenkte på å game au litt ja. lurte litt på om det gikk ann i det hele tatt for jeg kan ikke finne noe om det på nettet. jeg tenker litt slik at hvis jeg kun kan bruke den til 3d programmene og ikke spilling så gidder jeg ikke å bruke 5000kr på den dyreste, da kjøper jeg heller en av de i midten til halve prisen... men hvis spilling funker fett på de 3d musene så må jeg vurdere å investere i den dyreste Lenke til kommentar
oophus_3do Skrevet 24. juli 2010 Del Skrevet 24. juli 2010 Jeg kan absolutt ikke se noen bruksområder mellom 3D mus og "gaming". Spill blir rett og slett ikke laget for den teknologien. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå