steinar wall Skrevet 24. juli 2010 Del Skrevet 24. juli 2010 (endret) Hei! Jeg skal hjelpe dama med å handle ny telefon og lurer på om noen har gode tips. Etter litt frem og tilbake har vi kommet frem til følgende punkter som skal tillegges vekt når hun avgjør hvilken mobil hun kjøper. 1. Må ha god batterikapasitet. På denne bakgrunn har jeg forstått det slik at vi må utelukke touch-screen? 2. Kamera må ta gode bilder, som et normalt kompaktkamera. Må også kunne ta opp video. 3. Helst Sony Ericsson pga. gammel vane. Andre fabrikater kan være aktuelle, men jeg vet at det sitter langt inne.Trenger derfor god begrunnelse 4. Mellom kr. 2.000,- og 2.500,- en plass. Hadde vært kjempe fint med forslag til ulike telefoner som kan anbefales ut fra gitte kriterier. Mvh, Steinar Endret 24. juli 2010 av steinar wall Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 24. juli 2010 Del Skrevet 24. juli 2010 Samsung Wave er den beste telefonen du får til 2500/3000,-, Dette er den beste telefonen på batteritid noen sinne. Den gir blant annet dobbel så bra batteritid som feks Vivaz,W995 og W715 dette sier vel i grunn alt. Lenke til kommentar
steinar wall Skrevet 24. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2010 Takk for svar. Er det Samsung S8500 Wave du mener? Ser snerten ut Skal lese meg opp på den. Takk skal du ha! Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 24. juli 2010 Del Skrevet 24. juli 2010 Er den han mener ja. Og for en gangs skyld så må jeg si meg enig med Jada-jada. Den har knall batteri, dog ikke noe kjempe- kamera. Bedøm selv, om det er godt nok. Lenke til kommentar
Mata- Skrevet 24. juli 2010 Del Skrevet 24. juli 2010 Samsung Wave er den beste telefonen du får til 2500/3000,-, Dette er den beste telefonen på batteritid noen sinne. Den gir blant annet dobbel så bra batteritid som feks Vivaz,W995 og W715 dette sier vel i grunn alt. Prøver du å være seriøs nå? Ellers jeg er helt enig med de andre;) Wave er en flott telefon! Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 25. juli 2010 Del Skrevet 25. juli 2010 (endret) Samsung Wave er den beste telefonen du får til 2500/3000,-, Dette er den beste telefonen på batteritid noen sinne. Den gir blant annet dobbel så bra batteritid som feks Vivaz,W995 og W715 dette sier vel i grunn alt. Prøver du å være seriøs nå? Ellers jeg er helt enig med de andre;) Wave er en flott telefon! Ja jeg er seriøs. Endret 25. juli 2010 av Jada-jada Lenke til kommentar
Mata- Skrevet 25. juli 2010 Del Skrevet 25. juli 2010 (endret) Samsung Wave er den beste telefonen du får til 2500/3000,-, Dette er den beste telefonen på batteritid noen sinne. Den gir blant annet dobbel så bra batteritid som feks Vivaz,W995 og W715 dette sier vel i grunn alt. Prøver du å være seriøs nå? Ellers jeg er helt enig med de andre;) Wave er en flott telefon! Ja jeg er seriøs. Kan gå med på at den har en veldig god batteritid sammenlignet med andre touchttelefoner, men beste batteritid noensinne i en mobiltelefon? Der tar du skammelig feil... Endret 25. juli 2010 av Mata- Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 25. juli 2010 Del Skrevet 25. juli 2010 (endret) Og da begrunner du dette og sender med en link som viser det motsatte..... Jeg har hatt mobiler siden 1990 og har aldri verken lest eller erfart noen som har vært bedre på batteritid smarttelefon eller ei... Endret 25. juli 2010 av Jada-jada Lenke til kommentar
steinar wall Skrevet 25. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2010 (endret) Er den han mener ja. Og for en gangs skyld så må jeg si meg enig med Jada-jada. Den har knall batteri, dog ikke noe kjempe- kamera. Bedøm selv, om det er godt nok. Takk skal du ha. I testen fremgår det at kameraet i Wave er å anse som middelmådig. Samtidig kan jeg lese i dette forumet og på nettet forøvrig at de fleste er veldig fornøyde med telefonen, noe som også gjelder kamera/video. Mulig folk har forskjellige standarder selvfølegelig. Jeg vil ikke forvente at et mobilkamera skal ta like gode bilder som mitt speilrefleks, eller et kompakt til eksempelvis kr 3000,-. Endret 25. juli 2010 av steinar wall Lenke til kommentar
Mata- Skrevet 25. juli 2010 Del Skrevet 25. juli 2010 Og da begrunner du dette og sender med en link som viser det motsatte..... Jeg har hatt mobiler siden 1990 og har aldri verken lest eller erfart noen som har vært bedre på batteritid smarttelefon eller ei... Spørs om du mener standby eller taletid, men det finnes mobiler som er bedre på begge. Nå er ikke disse av aller siste generasjon(se f.eks. Nokia E55), så Wave med sin skjerm har for all del en fantastisk batteritid Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå