Niinja47 Skrevet 24. juli 2010 Del Skrevet 24. juli 2010 Hei! Jeg er 15 år og har lyst å ta lett-motorsykkel lappen. Hvordan burde jeg gå frem? Trenger man å ta trafikalt-grunnkurs + førstehjelp og mørkevisning for lett-motorsykkel? Hvis JA; Akkuratt nå er det sommertilbud hos Grorud trafikkskole AS. Trafikalt grunnkurs + førstehjelp for kun 1500,- kroner. Er det verdt det eller kan man få det samme enda billigere? Broren min tok trafikalt-grunnkurs (til bil lappen) og kjøpte "FØRERKORT LÆREBOK KLASSE B" av Bjarne Eikeland. Er det de samme tingene de bruker til lett-motorsykkel eller er det mer/mindre? Altså burde jeg kjøpe ny bok? Takk Lenke til kommentar
-Night- Skrevet 24. juli 2010 Del Skrevet 24. juli 2010 Du trenger GK + de timene og kjøreskolen, teori og oppkjøring Lenke til kommentar
livingman Skrevet 25. juli 2010 Del Skrevet 25. juli 2010 (endret) trafikalt grunn kurs, med førstehjelp og mørkekjøring. ( sa iværtfall han jeg tok grunn kurs av) jeg måtte sende in "søknad om førerkort". dette burde du gjøre så tidligt så overhodet muligt. ( siden det tar 29374 år for de og godkjenne den . ) jeg vet ikke om alle må dette da ( jeg har diabetes type 1 ) men vis du må. DO IT NOW ! lykke til Endret 25. juli 2010 av livingman Lenke til kommentar
-Night- Skrevet 25. juli 2010 Del Skrevet 25. juli 2010 Alle må søke om førerkort siden de spør politi om du har noen funky på ditt navn som tilsier at du ikke skal få førerkort... Lenke til kommentar
Niinja47 Skrevet 25. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2010 Kan noen vennligst svare på bok-spørsmålet? Takk. Angående søknad om førerkort; Er det et slags søknad/skjema jeg må fylle ut eller må jeg skrive alt selv? Takk. Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 25. juli 2010 Del Skrevet 25. juli 2010 Må ha ny bok, helt andre greier du må kunne... Du kan søke på vegvesen.no Lenke til kommentar
Niinja47 Skrevet 25. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2010 Da har jeg søkt for førerkort! Nå gjenstår det bare stedet jeg skal ta trafikalt grunnkurs og pris! Finnes det et sted i Oslo billigere enn Grorud Trafikkskole AS? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå