Mortis747 Skrevet 25. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2010 @ Mortis Ja! Den ja! Bedre valg en Cheifteccen sin @ psilcybe Det var vel egentlig aldri snakk om 3 skjermer. Bare at han hadde valgt et 2GB GPU kort fra starten som ville være unødvendig siden han ikke skulle ha nettopp 3 skjermer Stemmer det Men da tror jeg at jeg trykker "Kjøp" knappen for handlekurven min som inneholder det jeg har til nå, selvfølgelig med Cooler Master PSU'en Lenke til kommentar
Slaps Skrevet 25. juli 2010 Del Skrevet 25. juli 2010 Planlegger du å overklokke? Lenke til kommentar
Maccan Skrevet 25. juli 2010 Del Skrevet 25. juli 2010 Hva slags rabbatter får du på PS.no da? ^^ Just curious Lenke til kommentar
Mortis747 Skrevet 26. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2010 Planlegger du å overklokke? Nja. Blir vell noe overklokking etter vert, hvordan det? Hva slags rabbatter får du på PS.no da? ^^ Just curious Får vell rabatter på 500-1000,-. Spørs hva det gjelder, pluss at jeg får det over natten Lenke til kommentar
Mortis747 Skrevet 26. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2010 Da er det endelige oppsettet klart, byttet ut skjermkortet mot en ASUS versjon samt byttet ut hovedkortet mot et Crosshair IV Formula 890FX Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå