Mythos Skrevet 24. juli 2010 Del Skrevet 24. juli 2010 Det er ganske lumpent av Elkjip å reklamere med iPod touch til 995 kroner på superhelg når de ikke har den på lager. http://www.elkjop.no/is-bin/INTERSHOP.enfinity/WFS/store-elkjop-Site/no_NO/-/NOK/CC_ViewPagelet-Start?PageletUUID=bj2sGQVlScEAAAEpE1Vuk7ZJ&scid=11018 Lenke til kommentar
Fradrik Skrevet 24. juli 2010 Del Skrevet 24. juli 2010 Lokketilbud. "Gjelder så langt lageret rekker". Så har de bestilt ca 2 stk til billigprisen. "Men vi har denne, som er mye bedre", og mye dyrere. De er en fin gjeng. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 Jeg ser Lefdal kjørte på med samme tilbud. Selvfølgelig er det ingen igjen. Lenke til kommentar
Heimdalen Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 I Butikken er det vel mulig å be de bestille inn med ditt navn på, til akrautt samme pris..? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 Tvilsomt. De har vel et (lite) parti som skal selges til den aktuelle prisen. De skriver jo "begrenset antall" i annonsen, så de ror seg i land der. Utrolig irriterende, da jeg hadde planer om å kjøpe en iPod touch før tilbudet kom ut. Lenke til kommentar
Heimdalen Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 I butikken som er ved meg er de veldig vennlige med å bestille inn varer ( også tilbudsvarer) med ditt navn på... Lenke til kommentar
knockertommy Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 Hei Jeg bestilte akkurat en Ipod Touch til 995 kroner på lefdal sine hjemmesider. Tidligere idag var det sperre på kjøp knappen men det går no an å bestille. Forventet på lager idag. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 (endret) Da prøver jeg det samme. Edit: Det er snakk om andre-generasjons touch her? Kanskje jeg bør vente til september og fjerde generasjons touch.. Endret 26. juli 2010 av Slettet-XHLacM Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 26. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2010 Takk for tipset. Da bestilte jeg en hos Lefdal. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå