R09 Skrevet 24. juli 2010 Del Skrevet 24. juli 2010 Hei kjøpte nå nylig Crysis extreme edition gjennom steam og det har funket helt fint fram til nå. Jeg holder på med "Reckoning" mot den første svære motherfucker'n men hvcer gang jeg holder på å ta han så crasher crysis og jeg må starte på nytt. Skiftet launch setting til -dx9 og da funket det men jeg kunne ikke ha på de beste innstillingene fordi alternativet var ikke tilgjenglig.. Jeg fikkk beskjed av en kompiss av jeg måtte oppdatere DivX så jeg gjor det men nå crasher spillet med en gang på oppstart uanssett hvilke launch settings jeg har på :S Noen som gidder å redde meg? Lenke til kommentar
ThreePinkApples Skrevet 24. juli 2010 Del Skrevet 24. juli 2010 (endret) oppdatere DivX? Det har ingen ting med Crysis å gjøre.. Sikker på at han ikke mente DirectX? Det har ihvertfall mye mer med Crysis å gjøre. Og btw, det finnes et enkelt triks for å kunne kjøre Crysis på Very High i dx9 Jeg C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\common\Crytek\Crysis\Game\Config\CVarGroups Her finne du endel cfg filer. Disse kan du åpne i notisblokk. Oppsettet i en sånn fil er slik: [default] ; default of this CVarGroup = 4 sys_spec_ObjectDetail=4 sys_spec_Shading=4 sys_spec_VolumetricEffects=4 sys_spec_Shadows=4 sys_spec_Texture=4 sys_spec_Physics=4 sys_spec_PostProcessing=4 sys_spec_Particles=4 sys_spec_Sound=4 sys_spec_Water=4 sys_spec_GameEffects=4 [1] sys_spec_ObjectDetail=1 sys_spec_Shading=1 sys_spec_VolumetricEffects=1 sys_spec_Shadows=1 sys_spec_Texture=1 sys_spec_Physics=1 sys_spec_PostProcessing=1 sys_spec_Particles=1 sys_spec_Sound=1 sys_spec_Water=1 sys_spec_GameEffects=1 [2] sys_spec_ObjectDetail=2 sys_spec_Shading=2 sys_spec_VolumetricEffects=2 sys_spec_Shadows=2 sys_spec_Texture=2 sys_spec_Physics=2 sys_spec_PostProcessing=2 sys_spec_Particles=2 sys_spec_Sound=2 sys_spec_Water=2 sys_spec_GameEffects=2 [3] sys_spec_ObjectDetail=3 sys_spec_Shading=3 sys_spec_VolumetricEffects=3 sys_spec_Shadows=3 sys_spec_Texture=3 sys_spec_Physics=3 sys_spec_PostProcessing=3 sys_spec_Particles=3 sys_spec_Sound=3 sys_spec_Water=3 sys_spec_GameEffects=3 Det du gjør er å erstatte det som står under [3] med det som står i toppen av filen. I dette tilfellet : sys_spec_ObjectDetail=4 sys_spec_Shading=4 sys_spec_VolumetricEffects=4 sys_spec_Shadows=4 sys_spec_Texture=4 sys_spec_Physics=4 sys_spec_PostProcessing=4 sys_spec_Particles=4 sys_spec_Sound=4 sys_spec_Water=4 sys_spec_GameEffects=4 Da blir resultatet slik: [default] ; default of this CVarGroup = 4 sys_spec_ObjectDetail=4 sys_spec_Shading=4 sys_spec_VolumetricEffects=4 sys_spec_Shadows=4 sys_spec_Texture=4 sys_spec_Physics=4 sys_spec_PostProcessing=4 sys_spec_Particles=4 sys_spec_Sound=4 sys_spec_Water=4 sys_spec_GameEffects=4 [1] sys_spec_ObjectDetail=1 sys_spec_Shading=1 sys_spec_VolumetricEffects=1 sys_spec_Shadows=1 sys_spec_Texture=1 sys_spec_Physics=1 sys_spec_PostProcessing=1 sys_spec_Particles=1 sys_spec_Sound=1 sys_spec_Water=1 sys_spec_GameEffects=1 [2] sys_spec_ObjectDetail=2 sys_spec_Shading=2 sys_spec_VolumetricEffects=2 sys_spec_Shadows=2 sys_spec_Texture=2 sys_spec_Physics=2 sys_spec_PostProcessing=2 sys_spec_Particles=2 sys_spec_Sound=2 sys_spec_Water=2 sys_spec_GameEffects=2 [3] sys_spec_ObjectDetail=4 sys_spec_Shading=4 sys_spec_VolumetricEffects=4 sys_spec_Shadows=4 sys_spec_Texture=4 sys_spec_Physics=4 sys_spec_PostProcessing=4 sys_spec_Particles=4 sys_spec_Sound=4 sys_spec_Water=4 sys_spec_GameEffects=4 Så gjør du det på vær fil og du kan får du Very High når du velger High jeg anbefaler at du kjører spillet i DX9 og gjør dette. Du tjener noen FPS på dette. Men visst du har et veldig kraftig skjermkort trenger du det ikke. Når det gjelder problemet med at spillet kræsjer foreslår jeg at du installerer på nytt. For å gjøre dette går du inn på steam, finner spillet, høyre klikker på spillet og velger egenskaper, velg fanen lokale filer og så velger du slett lokalt innhold. Deretter er det bare å laste ned spillet på nytt. Du kan også prøve å oppdatere driverene til skjermkortet ditt Endret 24. juli 2010 av aerandir92 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå