kaian Skrevet 24. juli 2010 Del Skrevet 24. juli 2010 Bare timer etter at kjennemerke av simpleste sort var vedtatt, og før eventuelle undergrunnsbevegelser skaffer seg pins og buttons, er teipen allerede på vei ut i landet: Tomsi, spottet på photowalk Oslo i dag: Lenke til kommentar
ozone Skrevet 24. juli 2010 Del Skrevet 24. juli 2010 Bare timer etter at kjennemerke av simpleste sort var vedtatt, og før eventuelle undergrunnsbevegelser skaffer seg pins og buttons, er teipen allerede på vei ut i landet: Tomsi, spottet på photowalk Oslo i dag: Jeg vil ha en blå ballong! En sånn derre blå ballong: ...som kan bære kamera mitt også, når jeg er på "photowalk" Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 24. juli 2010 Del Skrevet 24. juli 2010 Jeg vil ha en blå ballong! En blå "Lead Balloon" ? Desverre: Du må bære kameraet ditt selv, men jeg kan fotografere med deg. Lenke til kommentar
kaian Skrevet 24. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2010 Desverre: Du må bære kameraet ditt selv, men jeg kan fotografere med deg. +1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå