Gå til innhold

Seagate-tilbod på Elkjøp - modell? (7200RPM, 2TB, 32MB cache, SG2TBINTBAR/246)

Anbefalte innlegg

Elkjøp har denne helga tilbod på ein 2TB harddisk. Men eg klarer ikkje finne ut kva for disk dette er.

Spesifikasjonar er:

- 2 TB

- 7200 RPM

- 32 MB cache

Seagate har 2 seriar (i privatsegmentet) som har 2 TB-diskar, Barracuda LP og XT. LP-disken har 5900 RPM og 32 MB cache, XT-disken har 7200 RPM og 64 MB cache. Spesifikasjonane stemmer ikkje med nokon modell eg kan finne. Så eg tok kontakt med Elkjøp og spurte, og fekk dette svaret:

Hei og takk for din henvendelse!

Jeg har dessverre ikke noe annet sted hvor jeg kan sjekke disse opplysningene, men all informasjon som ligger på nettsiden er informasjon vi mottar direkte fra leverandørene. Seagates modellnummer på denne harddisken er: SG2TBINTBAR/246.

Vi ønsker deg en fortsatt fin dag, og du er selvfølgelig velkommen til å kontakte oss igjen!

Det kan godt stemme at det ikkje er Elkjøp som har bomma med spesifikasjonane. Men at det er Seagates modellnummer tvilar eg på, då dei vanlegvis ser omtrent slik ut: ST320005N1A1AS-RK. Ved søking finn eg ikkje oppgitt modellnummer nevnt på nettet. SG2TBINTBAR er å finne på diverse Elkjøp-variantar i Skandinavia, men ingen andre stader.

Kva for disk er dette? Om det er XT-disken vil eg kalle dette eit røvarkjøp, er det LP-disken er det ingen spesiell pris. Eg veit at Elkjøp av og til får laga eigne produktmodellar med særkonfigurasjonar, men kan aldri tenke meg at dette gjeld interne harddiskar. Kan eg ta feil? Har nokon fått denne disken og kan oppklare dette?

:)

Endret av enixitan
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...