Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hjelp jeg er forelsket!

Anbefalte innlegg

Har blitt forelsket i ei dame nå, og jeg vet hun liker meg også. Tingen er at i morra er siste dagen vi treffes på lenge, så har finni ut at det bare er å slå til i kveld.

Det som er tingen er at jeg har kommet helt ut av det med å gå videre med damer. I det siste har både jeg og de jeg har prøvd meg på vært fulle i de få gjerningsøyeblikkene det har vært. Ellers kan man si jeg har vært så heldig å få veldig mye gratis, så har i grunn ikke gjort så mye aktivt selv de siste årene.

Det som er grunnen til at jeg poster etter noen råd er at situasjonen er litt spesiell. Jeg er 18, hun er 15. Føler det er litt feil mtp alderen, men når sant skal sies er hun jævla moden for alderen. Hun er sikkert bedre enn meg og. Men tenker det går greit så penge jeg behandler henne pent.

Sånn summa summarum; hvordan prøver man seg på en 15-åring som man liker godt, og som liker deg og godt når sjekkekunstene er pensjonert for en stund tilbake, og man har glemt det aller meste? Joda, jeg er Seff også nervøs.

:)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hum, nå er ikke forhold akkurat min ting å gi tips innenfor..

Men hva med å ringe hun og be hun ta seg en tur over, og ha litt casual chatting i noen minutter. Så venter du til det blir sånn awkward stillhet, også holder du en sensuell øyekontakt med hu før du går for kysset. Rask eskalering er alltid key.

Pluss at hu er jo 15, skal nok ikke så mye til for å få rota litt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...