Callisto Star Skrevet 24. juli 2010 Del Skrevet 24. juli 2010 Tenkte å koble Macbookenen til PC-skjermen min. Kan jeg da feks ha den "vanlige skjermen" altså browsern og msn osv på Mac-skjermen, og dra spillvinduer til den andre skjermen? Også er jeg ikke sikker på hva slags kabel jeg skal kjøpe. http://www.eplehuset.no/produkt/1035_bandridge-dvi-d-til-hdmi-monitor-kabel-20m.aspx Er den der sånn at jeg skal putte den i det tredje hullet hvis man teller fra toppen(der hvor strømmen går)? Og hva er HDMI? Skjermen min er en widescreen dell som er ca 4 år gammel. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 24. juli 2010 Del Skrevet 24. juli 2010 Før vi forteller deg hvilken kabel/overgang du skal kjøpe, må du fortelle oss hvilken MacBook-modell du har og hva slags kabel du har tenkt til å benytte (VGA, DVI og HDMI er de vanligste). For å svare på det første spørsmålet ditt: Jada, det er fint mulig, og svært enkelt! Lenke til kommentar
Callisto Star Skrevet 24. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2010 Før vi forteller deg hvilken kabel/overgang du skal kjøpe, må du fortelle oss hvilken MacBook-modell du har og hva slags kabel du har tenkt til å benytte (VGA, DVI og HDMI er de vanligste). For å svare på det første spørsmålet ditt: Jada, det er fint mulig, og svært enkelt! Det er en Macbook pro 15 tommer. Vet ikke hva slags kabel jeg har tenkt til å bruke, men trenger ikke noe heavy HD greier siden skjermen ikke er noe spessielt. Men jeg så for meg et sånt adapter som jeg putter i Macen, som kan kobles med PC-kabelen. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 24. juli 2010 Del Skrevet 24. juli 2010 Hvis skjermen din støtter VGA (noe de aller fleste skjermer gjør), kan du bruke et Mini DisplayPort til VGA-adapter. Jeg regner med du har en av de nyere MacBook Proene i aluminium? Lenke til kommentar
Callisto Star Skrevet 24. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2010 Ja, den er i aluminium, ser ut som at den skal passe, takk =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå