Gå til innhold

Et parr spm om ekstern monitor

Anbefalte innlegg

Tenkte å koble Macbookenen til PC-skjermen min. Kan jeg da feks ha den "vanlige skjermen" altså browsern og msn osv på Mac-skjermen, og dra spillvinduer til den andre skjermen?

Også er jeg ikke sikker på hva slags kabel jeg skal kjøpe.

http://www.eplehuset.no/produkt/1035_bandridge-dvi-d-til-hdmi-monitor-kabel-20m.aspx

Er den der sånn at jeg skal putte den i det tredje hullet hvis man teller fra toppen(der hvor strømmen går)? :p Og hva er HDMI? Skjermen min er en widescreen dell som er ca 4 år gammel.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Før vi forteller deg hvilken kabel/overgang du skal kjøpe, må du fortelle oss hvilken MacBook-modell du har og hva slags kabel du har tenkt til å benytte (VGA, DVI og HDMI er de vanligste).

For å svare på det første spørsmålet ditt: Jada, det er fint mulig, og svært enkelt!

Lenke til kommentar

Før vi forteller deg hvilken kabel/overgang du skal kjøpe, må du fortelle oss hvilken MacBook-modell du har og hva slags kabel du har tenkt til å benytte (VGA, DVI og HDMI er de vanligste).

For å svare på det første spørsmålet ditt: Jada, det er fint mulig, og svært enkelt!

Det er en Macbook pro 15 tommer. Vet ikke hva slags kabel jeg har tenkt til å bruke, men trenger ikke noe heavy HD greier siden skjermen ikke er noe spessielt. Men jeg så for meg et sånt adapter som jeg putter i Macen, som kan kobles med PC-kabelen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...