Morten-Chan Skrevet 24. juli 2010 Del Skrevet 24. juli 2010 Hei, Har bestemt meg for å Bygge en egen PC, da jeg ser at alt annet er "Mye" dyrere Men vet ikke helt hva jeg bør velge... Det er jo Så "MANGE" muligheter, og så mange valg! Hva jeg satser på? Det må være en Stasjonær som kan kjøre spill, ganske kraftige spill. Og Den bør kjøre det meste "Som Eksempel BF2 og andre kraftige spill på fult". Pris? Kan ligge på 7000-8000kr, da jeg må "SIKKERT" ha den siste 1000 lappen på et operativ system. EVT: Hvilket operativ system er best til "Gaming". Det kan gjerne være pakketilbud, og Gjerne 2 stykker også, vist det finnes noen Gjerne legg med linker OSV til Priser og sidene hvor de selges Jeg har selv mest Efaring fra "Komplett", men gjerne bruk andre andre Salgs sider Takk^^ Lenke til kommentar
jornboss Skrevet 24. juli 2010 Del Skrevet 24. juli 2010 (endret) Forslag fra Komplett til 7150,-. Operativsystem så er det Windows 7 som gjelder. Jeg anbefaler 64-bit utgaven. Skal du ha et bedfre skjermkort så koster det ca 2500,- dvs feks HD5850. Da må du skifte ut den pakken med prosessor, ram og hovedkort for å spare noen penger og evt kjøpe dette: Phenom II 955 til 1350,- Hovedkort AM3 729,- Minne 879,- Endret 24. juli 2010 av jornboss Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå