gohando5 Skrevet 24. juli 2010 Del Skrevet 24. juli 2010 Hvilken katte rase, liker å være på fanget og å kose hele tida ? Lenke til kommentar
srbz Skrevet 24. juli 2010 Del Skrevet 24. juli 2010 http://www.katteraser.org/finnkatteraser.php Lenke til kommentar
Sondring Skrevet 27. juli 2010 Del Skrevet 27. juli 2010 Tror det er veldig individuelt; det ser jeg i all fall på mine to skogskatter. De er søstre fra samme kull, samme oppvekst, samme mat, etc etc. Den ene liker å være nærmed meg hele tiden... men aldri på fanget. Den andre er kjempeglad i å være på fanget... men tar seg ofte pause et annet sted. Lenke til kommentar
Tinee Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Jeg har en sibirkatt. Han er utrolig glad i å kose, denne rasen er ganske selskapsyk Og liker seg godt ute, men vanlig å ha dem innendørs også Men det er kanskje forskjellig fra katt til katt Lenke til kommentar
frankhaugen Skrevet 22. august 2010 Del Skrevet 22. august 2010 svaret på alle spørsmål om katterase er: NORSK SKOGSKATT! 1. De er vennlig/kosne 2. De er intelligente/trenbare 3. Det er en norsk naturlig rase, (altså ikke en avlet rase, men en vilt utviklet en) Bilde: Lenke til kommentar
Thefka Skrevet 22. august 2010 Del Skrevet 22. august 2010 Den katterasen som heter Tyrkisk Angora (pluss Van-katten som er i familie med denne) skal være VELDIG kosete. Vil du ha en kul katt som liker å sitte på fanget HELE tiden bør du velge en sphynx, siden disse, fordi de er hårløse, trenger å søke varme hos menneskene sine. Angorakatt. Søk på "Sphynx" for å se ann den andre rasen. Lenke til kommentar
Tinee Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 Skulle bare si at sibirkattene ligner veldig på norsk skogkatt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå