deum Skrevet 24. juli 2010 Del Skrevet 24. juli 2010 Hei! jeg har et lite problem med tilkobling av et surroundanlegg jeg har fått. Jeg har fått et "Cambridge Soundworks DTT3500 Digital" link: http://www.automatedhome.co.uk/Reviews/Cambridge-Soundworks-DTT3500-Digital-Speaker-Review.html Problemet er at jeg ikke får koblet dette på tven min. ser at det er Digital DIN port på settet men det har jeg ikke på tven. fins det feks en overgang fra Digital DIN til jack? eller er det en annen måte å koble sette og tven sammen? Takker for svar! Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 24. juli 2010 Del Skrevet 24. juli 2010 Hadde vært greit å vite hvilken TV du har, men de fleste moderne TVer har en optisk digital utgang, og den kan du kople mot dette. Du kan da også route dine andre kilder igjennom TVen med HDMI. Men vær ops på at enkelte TVer kun takler å sende stereo via den digital utgangen, slik at f.eks en DVD spiller tilkoplet med HDMI kun gir stereo. Men dette varierer fra TV til TV. Ellers så må du bruke de analoge inngangene. Din kontakten er nok kun for bruk mot annet Cambridge utstyr. Det er så å si kun Naim som bruker slike kontakter i dagens marked. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå